Papa Navy Kerja Kat Labuan, Sabah Pula :'(

8:31:00 AM 16 Comments A+ a-


Mulai hari ini papa navy bekerja di Labuan, Sabah sampai bulan 8 nanti...
bermula lah PJJ kembali 
kalau dulu papa navy belayar, seminggu di laut seminggu ada di darat tapi kini dua minggu sekali mahupon sebulan sekali baru dapat jumpa papa.. tu pon weekand sabtu ahad papa balik Kota Kinabalu..


setiap perkembangan anak soleh zulhakimizaim tak dapat la papa tengok lepas ni..


sabar yer mama jijah... papa navy pergi cari rezeki untuk mama dan hakimi..
mama kena kuat.. hakimi kan ada..
mama anggap ini dugaan kecil untuk mama dalam membesarkan hakimi jauh dari papa di sisi.. :'(


p/s: ketika hidup memaksa aku merintih dan mengeluh, aku lebih memilih tabah dan tersenyum :)
in shaa Allah..





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
mOoN
AUTHOR
2/04/2014 8:37 AM delete

wow..jijah kurusnya.. hehe.. xpe jijah... 3g je tiap2 malam.. :)






www.munirahizzan.com

Reply
avatar
NinaAz
AUTHOR
2/04/2014 8:47 AM delete

sis kuat! semoga cekal tabah yeaaa.... berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul. aapapun. semoga Allah senantiasa memelihara keluarga sis :)

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
2/04/2014 8:56 AM delete

mama jijah, mkin berseri-seri.. cantiknya. Kuatkan semangat ye, demi kimi dan suami. :)

Reply
avatar
2/04/2014 9:09 AM delete

Ala mama jijah kan kuat kan...Hakimi jadik bodyguard teman mama ok..Dont worry yea...

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
2/04/2014 9:12 AM delete

Ala..kena pjj lagi..sy pulak yg sedih..huhu..mujur juga jijah dah biasa kan..

Reply
avatar
adnil linda
AUTHOR
2/04/2014 9:48 AM delete

Xpe cikJijah...yg pnting satu negeri je...

Reply
avatar
eima
AUTHOR
2/04/2014 10:14 AM delete

alahai .... kesian jugak kat mama ... dah la musim sejuk ni .. hihi

ai gurau je ....

tak pe la ... dari sebelum kawen lagi jijah dah tau skop kerja navy kan .. so rasanye jijah dah boleh terima keadaan seperti ni kan ... mmgs edih bila terpaksa berjauhan ngan suami ... penah rasa sekali ...hakimi la kesian ....

Reply
avatar
2/04/2014 10:49 AM delete

sbr ya dear.. yui tau jijah kuat.. ALLAH akan bagi gnjrnnya nanti.inshaaALLAH

Reply
avatar
2/04/2014 12:09 PM delete

InshAllah semuanya baik² je Jijah..kimi ada sbgai peneman dan kekuatan jijah :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
2/04/2014 12:34 PM delete

@mOoN takde 3G.. sobsob

Reply
avatar
2/04/2014 1:24 PM delete

Assalamualaikum... Jauh juga tu... Sabar ya kak..

Reply
avatar
Fiqah
AUTHOR
2/04/2014 1:40 PM delete

Rasa macam nak gigit jer kimi punya pipi..

Reply
avatar
IMaH
AUTHOR
2/04/2014 1:55 PM delete

Semoga Jijah & suami kuat harungi dugaan berjauhan ni. In sha Allah ada hikmahnya.

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
2/04/2014 5:42 PM delete

InsyaAllah jijah.. Tuhan akan permudahkan segalanya..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/05/2014 12:06 PM delete

Insya Allah selamat...kuatkan smgat ye..hakimi blh tman dh nnt ;)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/06/2014 6:07 PM delete

jijah kuat dan tabah..
hakimi teman mama ye :-)
lama tu..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!