Mencium Tangan Suami

8:00:00 AM 11 Comments A+ a-


Amalkan selalu BERSALAMAN sambil MENCIUM TANGAN SUAMI setiap pagi apabila suami ke tempat kerja 
(bagi semua sebab berlakunya "pisah" samada keluarnya kerana rezeki, berjuang, musafir, dll).


HIKMAHNYA:

Ada beberapa RAHSIA KEBERKATAN disebalik amalan tersebut selain ianya sebagai ADAB tanda HORMAT ISTERI kepada seorang SUAMI. 
Dan yang terbaiknya KUCUPAN SAYANG dengan syarat dijaga adab2nya, antaranya tidak dilakukan dikhalayak ramai bagi menjaga MARUAH dan mengelakkan FITNAH.

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
Petak Bunga
AUTHOR
2/28/2014 8:20 AM delete

kena selalu amalkan bg yg dah berkahwin.
yg belum berkahwin x payah nak praktis sgt.
hi

Reply
avatar
Rizziela
AUTHOR
2/28/2014 9:33 AM delete

setiap pg..insyallah tak akan dilupakan :D

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
2/28/2014 8:31 PM delete

Islam itu sgt indah..hidup brumahtangga lg la mgikut fitrah manusia..berkasih syg suami isteri tp ttp mjg adab... :)

Reply
avatar
2/28/2014 10:24 PM delete

Tasha xdpt nak cium tgn suami hari2 sbb jauh.Tapi bila seminggu skali u cium jugaklah kekadang tu sebak cm nak nangis sbb kne berjauhan balk huwaa sobsobsob

Reply
avatar
Sheila Salim
AUTHOR
3/01/2014 2:31 PM delete

Assalamualaikum sis, alhamdullilah. tak sah kalau tak salam tangan suami.. rasa syahdu, rasa tumpahnya kasih sayang. kan kannnn, hihi ~~~

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
3/02/2014 7:46 AM delete

thanks for the tips utk masa depan tu kak jijah. hiks

Reply
avatar
3/05/2014 4:53 PM delete

Alhamdulillah..amalan setiap hari :)

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
3/08/2014 3:31 PM delete

itulah sebaiknya..tapi kadang-kadang IbuNoey terlupa jugak sebab kelam kabut nak pergi kerja..hehe..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
3/19/2014 2:15 AM delete

baik jiejah ..akan shida amalkn 1hari nnt :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!