Bila Hakimi Dah Pandai Berjalan Di Usia 11 Bulan

3:05:00 PM 19 Comments A+ a-


Allah Allah Allah! Makin pantas masa berlalu.. hakimi makin membesar dan mama makin matang menhadapi hari-hari mendatang. Betullah kata orang kan.. anak ni anugerah Allah. walau apa juga dugaan mendatang seorang ibu pasti lebih tabah untuk tempuhi dugaan dengan adanya anak di sisi. 





Syukur Alhamdulillah pada usia zulhakimi zaim 11bulan dia dah pandai berjalan. pantas sangat hakimi ni berjalan. tak perasan pun bila masa dia bertatih. yang tahu dia suka kita pimpin tangannya untuk berjalan. yang itu mama n papa rajin pimpin hakimi berjalan. kita sebagai ibubapa ni kena rajin latih anak berjalan. kalau tak rajin. anak pon takut nak start berjalan. 

Awal-awal dulu hakimi mula terhuyung hayang berjalan dalam 10 step dan jatuh. sekarang ni lagi lah dah pandai sepak bola bila berjalan. jadi sekarang kurang dah merangkak. bila dah pandai jalan ni. susah pula mama nak gerak dalam rumah tu. dia pun mengikut sekali kemana-mana.. paling geram dah mula mengemas. ayoyo~ 

alahaii.. mesti lepas ni mama rindu nak tengok hakimi merangkak ke arah mama sambil mama depakan tangan. rindunya telatah hakimi kecik-kecik dulu... -_-

Ohh.. ok! enjoy this moment! Selamat berjalan-jalan dengan babyyyyy! yeyy!















All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

19 insan comel komen

Write insan comel komen
CaHaYaHaTi
AUTHOR
8/15/2014 1:30 PM delete

alahai comelnya dia.. seronok kan jijah bila tgk anak dh pandai jalan.. ina dulu smpi rasa nk nangis kikiki.. cpt sgt masa berlalu.. semoga jd anak yg soleh.. jijah get ready kejar dia lak ek pasni hehehe..

Reply
avatar
aznor ibrahim
AUTHOR
8/15/2014 3:41 PM delete

cepatnye hakimi berjalan! good job syg

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
8/15/2014 3:43 PM delete

macam ayu n wani..11 bulan dah jalan

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
8/15/2014 3:44 PM delete

comel jer video no.2 tue...happy dah pandai jalan..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
8/15/2014 3:45 PM delete

wahh terer hakimi ... 11 bulan dah boleh berjalan ...makin kurus la mam die nk kejar kimi pas ni

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
8/15/2014 3:55 PM delete

Alhamdulillah....
yeay kimi berjayaaa berjalan tanpa mama papa pimpin lagi.. mesti rindu kan nak tgk dia merangkak yea... ari tu twin tetiba main merangkak2 sesame dowg.. kelakar juga... hehehe...

Reply
avatar
adnil linda
AUTHOR
8/15/2014 9:04 PM delete

wah...cepatnye kimi pndai jln...

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
8/16/2014 12:36 PM delete

congrats kimi...!!!

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
8/18/2014 10:24 AM delete

wahhh...good boy hakimi...dah pandai berjalan..irfan pun x pandai lagi...baru nak belajar bertatih2..hehe..

Reply
avatar
dhiera
AUTHOR
8/18/2014 12:06 PM delete

Tak sangka kejap je masa berlalu, dah nak setahun dh hakimi ni. good boy!

Reply
avatar
khadijah
AUTHOR
8/18/2014 3:42 PM delete

Zarif ni pun tengah bertatih. Mama dia tak sabar dah tengok zarif berjalan

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
8/19/2014 8:15 AM delete

Rindu tgk kimi merangkak ea..tambah adik bt kimi jela..hi hi hi

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
8/19/2014 11:08 AM delete

sukanya tengok Hakimi...

Reply
avatar
Mizz ErMa
AUTHOR
8/19/2014 12:37 PM delete

wah, hebatnya hakimi..mikail belum boleh berjalan sendiri lagi..hihi

Reply
avatar
Ayu Zan
AUTHOR
8/19/2014 11:30 PM delete

waaa..laju kimi.. good boy

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
8/20/2014 8:44 AM delete

salam. alolo..comel video tu :)

Reply
avatar
8/21/2014 9:01 AM delete

ligat dia nak berjalan je tu

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
8/24/2014 1:24 PM delete

dah dapat kaki.memg nak jalan sana sini jela

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
8/25/2014 12:14 AM delete

cepat hakimi bjalan..stagh budak masih btatih pegang2 kan..gudjob syg!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!