Serunding Ayam Dan Daging

1:39:00 PM 9 Comments A+ a-


Masa balik raya hari tu merata mencari serunding ni. tapi tak ketemu. 
kebetulan kakak angkat datang rumah mak untuk beraya, masa tu jijah dah balik sabah pun..
dia bawa serunding dari kelantan.

nak dikatakan rezeki kan. mak pun cakap ada serunding kalau nak mak pos. 
itu la mak kan.. pasti kehendak anak-anak di penuhi even anak2 dah kahwin pun..

so, jijah dah terima serunding yang mak pos!



serunding ayam dan daging! sedapp ooh.. makan gitu saja dengan nasi panas2.. nyum2!
separuh pos untuk encik suami kat labuan...


terima kasih mak! i luv u mom!

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
eamy milea
AUTHOR
8/11/2014 10:34 AM delete

kalau tau jijah nak serunding emy blh bwak lebih sikit tuk jijah...huhu..xpe la dah dapat tu..Serunding ni memang sedap, ratah macam tu pun sedap.. :)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
8/11/2014 12:03 PM delete

sedap ni jijah kak MV ada dapat 1 dr bos..hihi done nuff

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
8/11/2014 12:30 PM delete

Hari tu masa raya mak saya masak serunding daging..sedap..

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
8/11/2014 1:24 PM delete

salam. heehe tetiba terasa mau makan serunding pulak :D

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
8/12/2014 11:41 AM delete

betul Jijah. kalau mak ni mesti tak sampai hati kan. mesti dia cari juga bagi dapat...

Reply
avatar
8/12/2014 3:54 PM delete

mkn ngan roti pn best ;-)

Reply
avatar
8/21/2014 8:56 AM delete

memang sedap kan jijah..suka makan ngan roti pun best

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
8/24/2014 1:19 PM delete

sedap makan dgn nasi panas

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
8/25/2014 12:29 AM delete

sedapnye jiejah..mmg mkn nasi panas2 sedap kot ^_^ shida pn suka mkn gtu hehee..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!