Perabot Jati Sabah

11:06:00 PM 13 Comments A+ a-


Perabot idaman haruslah perabot kayu jati. lebih tahan lama. ukiran halus! memandangkan dah tinggal kat sabah ni.. Ramai kata perabot kayu jati kat sabah ni murah. buatan dari indonesia. 

minggu depan kan encik navy nak posting semenanjung. si isteri sengaja nak penuhkan kargo kontena dia dengan perabot2 jati. hikhikhik

daku memang minat kayu jati.. antik dan klasik! cer teka pilihanku?? hahaha :P bestnyaa kalau ada rumah sendiri kan.. ada perabot ni tinggal nak hias je rumah.

emm macam daku kena la transit kat rumah keluarga dulu. dah ada rumah sendiri nanti. baru boleh bawa pindah rumah sendiri, huhuhuhu habis lah rumah mak penuh barang2 daku sajo..hehe

harap-harap cepat la transfer semenanjung.. dan cepat2 la dapat beli rumah sendiri. Amin..


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
ros_reeza
AUTHOR
8/19/2014 11:08 AM delete

cantik.. tapi Ros tak minat pula. hihihi

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
8/19/2014 11:51 AM delete

kerusi yg merah tu cantik hehe yg atas skali..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
8/19/2014 3:58 PM delete

mmg cantik tp yg kerusi tu ... kusyen die tak tahan lama dan tak leh basuh dan tukar ... bila dah lama nanti body masih utuh tp kusyen tu la ... tak leh buat ape .. sbb dulu kat rumah mak ade jg

Reply
avatar
Ayu Zan
AUTHOR
8/19/2014 11:30 PM delete

classic.. kan jijah.

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
8/20/2014 8:43 AM delete

salam. cantik dan tahan prabot dari kayu jati ni kak :) so tak hairan jika harga dia mungkin mahal..

Reply
avatar
8/20/2014 9:55 AM delete

mmg cntik bersesuaian dgn harga..

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
8/20/2014 11:19 AM delete

semua cantik2 jijah..rambang mata!

Reply
avatar
Rizziela
AUTHOR
8/20/2014 2:13 PM delete

murah2 tu berapa yer?
Cantik kerusi tu..kalau kirim boleh ker

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
8/20/2014 10:14 PM delete

Amin....insya allah moga murah rezeki ye slalu dpt nnt bli umah ;) kerusi jijah amik no 3..yg 2 bawah tu amik yg last..betul x?mmg murah ke jijah jati sana?

Reply
avatar
8/21/2014 9:03 AM delete

cantik perabot jati kan..moga ada rezeki ada rumah sendiri..aminn

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/21/2014 4:14 PM delete

@Rizziela alamakk nak kirim camner nak pos ke semenanjung pulak...hehe

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
8/24/2014 1:24 PM delete

mama akak suka sofa jenis jati nih..

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
8/25/2014 12:13 AM delete

inshaallah jiejah :) doalah moga cepat dapat rumah sndri dan transit ke smnnjung :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!