Replika Kapal Terbang Malaysia Air Lines

8:00:00 AM 9 Comments A+ a-


Balik raya hari tu pertama kali naik kapal terbang MAS [Malaysia Air Lines]. serius puas hati naik MAS. best! krew yang friendly! makanan pun sedap!

baru baru ni jalan-jalan pergi mall jumpa replika kapal terbang MAS ni. berkenan terus beli buat kenangan!



rasa sayang sangat pula kat replika ni. hakimi buat main pun kena marah. wakakaa :P sebab kapal terbang ni boleh bergerak..

ehh mane lah tahu bila besar nanti hakimi jadi pilot?? inshaaAllah Amin..



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
8/12/2014 9:34 AM delete

insyallah...amin...

Reply
avatar
eima
AUTHOR
8/12/2014 11:11 AM delete

tambah2 pulak mcm2 kes ngan MAS skrg ni kan ... alahai
bila tgk replika ni rasa sedih plak

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
8/12/2014 11:41 AM delete

ala, janganlah marah Kimi. hihi.. Kimi pun geram agaknya tengok replika kapal terbang tu kan :)

Reply
avatar
8/12/2014 3:53 PM delete

setuju. sy pun prefer MAS dr segenap segi

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
8/12/2014 4:49 PM delete

salam kak. aminn..

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
8/12/2014 6:09 PM delete

insyaallah..mana tau kan.. :)

Reply
avatar
8/21/2014 8:58 AM delete

kalau jumpa pun nak grab satu..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
8/24/2014 1:21 PM delete

suami akak ada satu letak dlm.kereta

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
8/25/2014 12:23 AM delete

inshallah mana tahu kan jiejah..amin!

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!