06 november 2010 - Happy 8th Anniversary

by - 3:00:00 PM



06 NOVEMBER 2010




ABANG,,,
Terima kasih atas segalanya
Ayg sayangkan abg sepenuh jiwa dan raga
Semoga jodoh kita kekal selamanya
Biar sampai syurga....
AKU CINTA KAU SELAMANYA..

HAPPY 8TH ANNIVERSARY TO US SAYANG!

Syukur Alhamdulilah...
Hari ini hubungan daku dengan hubby sudah genap 8tahun usia percintaan!
Syukur Allah masih lagi memanjangkan usia ini..
lau ikutkan usia yang begitu lama ni da berkahwin pon....xpon sudah mempunyai ramai anak...hakhak...(gatai!)


8tahun ini sudah mahu masuk ke 1 abad....wah jijah lamanya ko bertahan dengan dia tu....hahaha tapi 8tahun bukan mudah daku nak pertahankan hingga ke tahap ini...perbagai dugaan,suka duka dalam kehidupan ini yang perlu daku melangkah setapak demi setapak untuk meraih kejayaan 8tahun ini..


selama 8tahun ini juga kami da berkongsi perbagai rintangan,suka duka kehidupan,susah senang bersama,bergaduh hari2,berjauhan di mata... hubby jauh di sabah daku di semenanjung tapi tetap bersama...berjauhan bukan halangan untuk memutuskan hubungan... betul x kalian?


segala pahit manis tetap melakar memori indah bersama yang xpernah terpadam selagi ia tersimpan di dalam kotak ingatan..banyak perkara kami lakukan bersama.


kami selalu berperang setiap hari, setiap bulan pasti ada...tapi itu bukan alasan untuk kami tidak bersama..perbagai cara dan kaedah perlu ditangani untuk pulihkan hubungan yang sedia ada...nak2 kami bercinta jarak jauh jadi kami memerlukan KEPERCAYAAN dalam diri masing2! KESETIAAN dan KEJUJURAN perlu ada untuk memastikan hubungan berjalan dengan lebih lancar!


semoga hubungan yang sedia terjalin ini akan di permudahkan oleh Allah sampai serunya berumah tangga dan bahagia menjadi sepasang sampai syurga hendaknya.. :D


Dear Zul Ery a.k.a hubby :-
Happy 8th Anniversary To Us! May Allah bless our relationship n hope our dreams come true... I'm always beside u and will never leave u alone in whatever situation dear! I feel so lucky sharing my life with someone as wonderful as u! I miss u damn much hubby! :D
                                                                                                                Love ya, Nur Azizah



You May Also Like

7 insan comel komen

  1. wah lamanya.. tahniah.. semoga bahagia sentiasa
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  2. jelesnyer. huhu. congrate sis. hope berkekalan. amin

    ReplyDelete
  3. nur~ hehe..mekasih :)Insyallah..harap2 bahagia...

    sab~ adik manis mekasih :D sab boleh aje...Insyallah berkekalan...Amin..

    ReplyDelete
  4. sweet nye :)
    tpi betul tu jauh bkn halangn.. mcm saya dgn kekasih saya sllu berjauhn, time sy sekolah dy kat jb sy kt kl. time sy matrik kt johor dy lak keje kt kl. now sy kt um, dy lak balik johor. huhu. tp alhamdulillah berjauhan xsmti putus :)

    ReplyDelete
  5. yer princess feyqa...bjauhan xsemesti putus..
    pangkal kita nak selesaikan cmner hubungan jarak jauh ni..tu yg mgajar kita erti pgorbanan..insyallah..

    ReplyDelete
  6. wah..lama kan..

    mkn nasi myk t,jgn lpe jemput2 yer..

    ReplyDelete
  7. nusha InsyaAllah akan jijah jemput punya..doakan yer.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!