06 november 2010 - Happy 8th Anniversary

3:00:00 PM 7 Comments A+ a-



06 NOVEMBER 2010




ABANG,,,
Terima kasih atas segalanya
Ayg sayangkan abg sepenuh jiwa dan raga
Semoga jodoh kita kekal selamanya
Biar sampai syurga....
AKU CINTA KAU SELAMANYA..

HAPPY 8TH ANNIVERSARY TO US SAYANG!

Syukur Alhamdulilah...
Hari ini hubungan daku dengan hubby sudah genap 8tahun usia percintaan!
Syukur Allah masih lagi memanjangkan usia ini..
lau ikutkan usia yang begitu lama ni da berkahwin pon....xpon sudah mempunyai ramai anak...hakhak...(gatai!)


8tahun ini sudah mahu masuk ke 1 abad....wah jijah lamanya ko bertahan dengan dia tu....hahaha tapi 8tahun bukan mudah daku nak pertahankan hingga ke tahap ini...perbagai dugaan,suka duka dalam kehidupan ini yang perlu daku melangkah setapak demi setapak untuk meraih kejayaan 8tahun ini..


selama 8tahun ini juga kami da berkongsi perbagai rintangan,suka duka kehidupan,susah senang bersama,bergaduh hari2,berjauhan di mata... hubby jauh di sabah daku di semenanjung tapi tetap bersama...berjauhan bukan halangan untuk memutuskan hubungan... betul x kalian?


segala pahit manis tetap melakar memori indah bersama yang xpernah terpadam selagi ia tersimpan di dalam kotak ingatan..banyak perkara kami lakukan bersama.


kami selalu berperang setiap hari, setiap bulan pasti ada...tapi itu bukan alasan untuk kami tidak bersama..perbagai cara dan kaedah perlu ditangani untuk pulihkan hubungan yang sedia ada...nak2 kami bercinta jarak jauh jadi kami memerlukan KEPERCAYAAN dalam diri masing2! KESETIAAN dan KEJUJURAN perlu ada untuk memastikan hubungan berjalan dengan lebih lancar!


semoga hubungan yang sedia terjalin ini akan di permudahkan oleh Allah sampai serunya berumah tangga dan bahagia menjadi sepasang sampai syurga hendaknya.. :D


Dear Zul Ery a.k.a hubby :-
Happy 8th Anniversary To Us! May Allah bless our relationship n hope our dreams come true... I'm always beside u and will never leave u alone in whatever situation dear! I feel so lucky sharing my life with someone as wonderful as u! I miss u damn much hubby! :D
                                                                                                                Love ya, Nur Azizah



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
nur
AUTHOR
11/06/2010 5:24 PM delete

wah lamanya.. tahniah.. semoga bahagia sentiasa
ALL IN ONE

Reply
avatar
sab
AUTHOR
11/06/2010 6:45 PM delete

jelesnyer. huhu. congrate sis. hope berkekalan. amin

Reply
avatar
11/07/2010 11:46 AM delete

nur~ hehe..mekasih :)Insyallah..harap2 bahagia...

sab~ adik manis mekasih :D sab boleh aje...Insyallah berkekalan...Amin..

Reply
avatar
12/20/2010 9:04 AM delete

sweet nye :)
tpi betul tu jauh bkn halangn.. mcm saya dgn kekasih saya sllu berjauhn, time sy sekolah dy kat jb sy kt kl. time sy matrik kt johor dy lak keje kt kl. now sy kt um, dy lak balik johor. huhu. tp alhamdulillah berjauhan xsmti putus :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
12/20/2010 1:22 PM delete

yer princess feyqa...bjauhan xsemesti putus..
pangkal kita nak selesaikan cmner hubungan jarak jauh ni..tu yg mgajar kita erti pgorbanan..insyallah..

Reply
avatar
nusha
AUTHOR
4/17/2011 3:35 PM delete

wah..lama kan..

mkn nasi myk t,jgn lpe jemput2 yer..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
4/17/2011 3:44 PM delete

nusha InsyaAllah akan jijah jemput punya..doakan yer.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!