Sunday, March 3, 2013

Demi Negara Malaysia..Pray For Lahad Datu..


Bila baca berita kemelut di Lahad Datu sekarang yang mengakibatkan dua komando polis terbunuh akibat terkena serangan mortar, 
hati rasa sebak...
Bila mana perwira kita bertaruh nyawa berusaha pertahankan negara..





dan semalam dua wanita sah menjadi balu, beberapa anak kecil sah bergelar anak yatim lebih memilukan lagi yang masih dalam kandungan...
betapa beratnya mata memandang berat lagi bahu memikul perasaan isteri-isteri bila suami gugur di medan tempur..
berat sangat ujiannya tetapi mereka orang-orang terpilih untuk di uji oleh Allah..
Salam Takziah buat keluarga mangsa...
semoga tabah dan kuat hadapi hari-hari seterusnya tanpa suami di sisi.. sobsob :(

dan buat isteri2 yang suami terlibat mereka mampu bertarung perasaan, tak putus2 doa untuk suami tercinta di sana..
semoga pejuang negara kita selamat dan beroleh kejayaan..

siap sedia berkorban untuk ibu pertiwi...

~PrayForLahadDatu~




11 comments:

  1. takziah untuk keluarga mangsa...sedih sangat tengok berita semalamkan...kesian tengok anak salah seorang komondo bersedih ingatkan ayah sakit kena simpan dalam kubur...berderai air mata saya....

    ReplyDelete
  2. sedih kan...nak nagis bila bace paper yg anak mangsa ckap "Bapak kene bom". Anak2 masih kecil..semoga roh mereka tenang disana :(

    ReplyDelete
  3. moga kemelut yg menimpa tak berterusan..amin...

    ReplyDelete
  4. salam takziah utk semua.hari ni bertambah lagi dik.. rasa takut je kan bila dgr semua tu..

    ReplyDelete
  5. Takziah buat keluarga arwah.. PrayForSabah :)

    ReplyDelete
  6. alfatihah dan salam takziah bt kluarga terkorban..sedih sgt2 shida ..

    ReplyDelete
  7. mereka lah wira yg takkan warga Sabah & malaysia lupakan..al-fatihah

    ReplyDelete
  8. sedih kan.. yg ikspektor tu, selalu g dkt opis abah akak... kira abah akak terasa jugaklah kehilangan dia

    ReplyDelete
  9. sedih tgk budak lelaki tu.. :(

    ReplyDelete
  10. @IntaNBerliaN yeker.. mesti terasa sangat2 kehilangannya kan..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!