Demi Negara Malaysia..Pray For Lahad Datu..

9:14:00 AM 11 Comments A+ a-


Bila baca berita kemelut di Lahad Datu sekarang yang mengakibatkan dua komando polis terbunuh akibat terkena serangan mortar, 
hati rasa sebak...
Bila mana perwira kita bertaruh nyawa berusaha pertahankan negara..





dan semalam dua wanita sah menjadi balu, beberapa anak kecil sah bergelar anak yatim lebih memilukan lagi yang masih dalam kandungan...
betapa beratnya mata memandang berat lagi bahu memikul perasaan isteri-isteri bila suami gugur di medan tempur..
berat sangat ujiannya tetapi mereka orang-orang terpilih untuk di uji oleh Allah..
Salam Takziah buat keluarga mangsa...
semoga tabah dan kuat hadapi hari-hari seterusnya tanpa suami di sisi.. sobsob :(

dan buat isteri2 yang suami terlibat mereka mampu bertarung perasaan, tak putus2 doa untuk suami tercinta di sana..
semoga pejuang negara kita selamat dan beroleh kejayaan..

siap sedia berkorban untuk ibu pertiwi...

~PrayForLahadDatu~




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
khairul
AUTHOR
3/02/2013 10:58 PM delete

takziah untuk keluarga mangsa...sedih sangat tengok berita semalamkan...kesian tengok anak salah seorang komondo bersedih ingatkan ayah sakit kena simpan dalam kubur...berderai air mata saya....

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
3/03/2013 5:49 PM delete

sedih kan...nak nagis bila bace paper yg anak mangsa ckap "Bapak kene bom". Anak2 masih kecil..semoga roh mereka tenang disana :(

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
3/04/2013 11:44 AM delete

moga kemelut yg menimpa tak berterusan..amin...

Reply
avatar
3/04/2013 2:51 PM delete

sgt sdih dgn perkara ini..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/04/2013 3:06 PM delete

salam takziah utk semua.hari ni bertambah lagi dik.. rasa takut je kan bila dgr semua tu..

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
3/05/2013 10:17 PM delete

Takziah buat keluarga arwah.. PrayForSabah :)

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
3/06/2013 11:51 AM delete

alfatihah dan salam takziah bt kluarga terkorban..sedih sgt2 shida ..

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
3/06/2013 3:58 PM delete

mereka lah wira yg takkan warga Sabah & malaysia lupakan..al-fatihah

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
3/06/2013 4:41 PM delete

sedih kan.. yg ikspektor tu, selalu g dkt opis abah akak... kira abah akak terasa jugaklah kehilangan dia

Reply
avatar
3/07/2013 12:29 AM delete

sedih tgk budak lelaki tu.. :(

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/07/2013 11:31 AM delete

@IntaNBerliaN yeker.. mesti terasa sangat2 kehilangannya kan..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!