Rumah Terbalik Tamparuli

4:08:00 PM 29 Comments A+ a-


Baru-baru ni jijah ada pergi ke Rumah Terbalik Tamparuli...
kebetulan masa tu suami balik belayar jadi masa yang ada tu di luangkan bersama suami tercinta :)

untuk masuk ke sana tiket RM10 seorang...


kereta pun nak terbalik juga.. hehehe



Rumah ini di lengkapi kemudahan lengkap termasuklah ruang tamu, bilik tidur, bilik air mahupun dapur..Semua barang-barang dalam rumah ini di letakkan secara terbalik termasuk lah peti sejuk, dapur memasak, periuk nasi mahupun mesin basuh.



Jadi pada sesiapa yang ingin bercuti di Kundasang boleh lah singgah Rumah Terbalik ini yang terletak di tepi jalan sebelum menuju ke kundasang.... 





Welcome to Rumah Terbalik ^______^


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

29 insan comel komen

Write insan comel komen
SarahSyafiq
AUTHOR
3/26/2013 4:15 PM delete

nnti kalau ada rezeki g sabah ni tmpat yg xnk miss.hehe

Reply
avatar
SarahSyafiq
AUTHOR
3/26/2013 4:15 PM delete

nnti kalau ada rezeki g sabah ni tmpat yg xnk miss.hehe

Reply
avatar
cik chinta
AUTHOR
3/26/2013 4:35 PM delete

xspi lg oke sni. ha8. nt r tgu hub blk. ajk jln.

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
3/26/2013 5:16 PM delete

npe blh jd rumah terbalik ek?unik btul... :D

Reply
avatar
mOoN
AUTHOR
3/26/2013 5:31 PM delete

ari tu datang tpi bergambar dari luar je.. hehe

Reply
avatar
Arol Mubin
AUTHOR
3/26/2013 6:00 PM delete

Teringin jugak nak merasai suasana rumah terbalik nie. Tapi jauh pulak nak ke Sabah. Dapat tengok gambar pun jadi laaa. Hehehe! :D

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/26/2013 7:41 PM delete

@SarahSyafiq ya.. senang je nak g sini kalau plan nak g gunung kinabalu..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/26/2013 7:41 PM delete

@cik chinta bawa baby dalam perot mesti comey :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/26/2013 7:42 PM delete

@ayuttu yg dia cipta kreativiti.. salah satu tempat utk pelancongan :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/26/2013 7:43 PM delete

@mOoNler kenapa tak masuk dalam bergambar... tp dalam rumah tu xleh amik gambar lah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/26/2013 7:43 PM delete

@Arol Mubin hehe tapi kita tak rasa la kita terbalik.. hehe

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
3/26/2013 8:55 PM delete

uniknya semua terbalik. hihi..

Reply
avatar
3/26/2013 11:22 PM delete

selalu tengok dekat tv depa pergi rumah terbalik nie.. dulu ingat kat luar negara je ada rupanya sabah pun ada.. Unik je kan cemana org tu buat eh? sampai kereta punya berat tu pun boleh pasang terbalik.

Reply
avatar
3/27/2013 12:04 AM delete

rindu nak p sana lagi a....aduhhhhhhhhh~..teringin nak p lagi.hahaha.

Reply
avatar
Ayie Abas
AUTHOR
3/27/2013 4:44 AM delete

salam jijah :)

memang terkenal rumah terbalik di sabah tu :)

jijah...ayie dah update entry senarai peserta GA....tgok yer :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 8:34 AM delete

@Chic Na kan.. memang unik..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 8:35 AM delete

@Diari Si Froggie itulah kreativiti yg buat tu..dengar kata yg tuan punya rumah ni kontraktor..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 8:36 AM delete

@Eca Dwinky Asha jgn lupa kalau nak g sana gtau akak.. hahaha :p

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 8:36 AM delete

@Ayie Abas ok jap g jijah singgah tengok :)

Reply
avatar
3/27/2013 9:21 AM delete

kalau p ni msti yui pening..haha

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 11:18 AM delete

@nuyui a.k.a miss YUI tak la sampai pening yui tenguk semua ni terbalik..hee

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
3/27/2013 1:02 PM delete

dulu masuk murah jak.skg serba serbi mahai

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 1:50 PM delete

@Mrs Velentine dah mahal kak.. huhuhu

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
3/27/2013 3:07 PM delete

insyaAllah suatu hari nanti sampai jugak.. =)

Reply
avatar
MarnieyZ
AUTHOR
3/27/2013 5:57 PM delete

menetap kat sabah tp belum pernah pgi pun, selalu lalu je. hahaha

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 8:28 PM delete

@aisyaAmin mudah2an sampai...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
3/27/2013 8:29 PM delete

@MarnieyZ hahaa takpe.. duk sini bila2 masa leh g..

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/29/2013 2:19 PM delete

hihihi unik kan..best

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!