Feedback Nuffnang Tentang Cashout Bulan September

9:16:00 PM 14 Comments A+ a-


Dah lebih sebulan tapi cek nuffnang tak dapat lagi lepas jijah cashout nuffnang 30 september lalu..
so terus hantar tiket kat nuffnang tanya...


so jawapan dari pihak nuffnang ni...


kalau tak paham sila translate BM yer..

jadi tunggu jela cek tu sampai dalam pertengahan bulan ni..huhuhu
baru ingat nak beli carrier untuk hakimi cepat.. emm -_-"




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
11/07/2013 9:58 PM delete

amboi panjang berjela nuff punya jawapan=p

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
11/07/2013 10:19 PM delete

kalau mcm tu sy nanti maybe sampai mid december lah kot.. cashout hujung oktober..

mungkin cek kak jijah dah nak sampai lah tu kot.. huhu

Reply
avatar
11/07/2013 10:35 PM delete

better cash out hujung bulan kan..xde tunggu lama..harap2 selamat sampai cheque tu.

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
11/07/2013 11:34 PM delete

sabar menunggu ye jijah.. :)

Reply
avatar
ainasuhana
AUTHOR
11/08/2013 11:54 AM delete

mesti banyak kan.. hehe

Reply
avatar
11/08/2013 4:56 PM delete

lewat jugak tu sampai bulan sebelas yek...waa dah ader list nak beli yek...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/08/2013 9:16 PM delete

@(Lizz) http://haslizalizz.com/ ada checklist tp duit plak xdo..huu

Reply
avatar
11/09/2013 8:47 PM delete

huhu..moga cashout yui tak lama

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
11/10/2013 1:33 PM delete

Moga slmt smpi crk ye dear...doa byj3x moga xtsalah...insya Allsh dpt

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/10/2013 7:23 PM delete

@ayut harap2 minggu ni da dapat cek tu..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/11/2013 6:02 PM delete

panjang berjela la balasannya kan.
sabar menanti ye

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/11/2013 10:57 PM delete

@QasehnyaRania dah dapat pon cek.. Alhamdulillah..

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
11/14/2013 8:39 AM delete

berjele jela respon dari nuff hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!