I Love 11 Years!!

5:34:00 PM 26 Comments A+ a-


6 November 2002-6 November 2013

ABANG..
semalam kita bersama..
hari ini kita bercinta..
Alhamdulillah kini kita dah bersatu..
hanya kau satu tiada dua..

SEBAB AKU CINTA KAU SELAMANYA..

Alhamdulillah hari ini genap 11 tahun usia percintaan jijah dan suami :)


Ya Allah daku bersyukur hubungan daku dan suami kekal hingga ke hari ini. 11 tahun satu tempoh yang agak lama. pelbagai dugaan dan cabaran untuk ke tahap ini. lebih-lebih lagi dari zaman bercinta sehinggalah sudah berkahwin hubungan kami jarak jauh! apa taknya suami di laut, daku di darat. tapi itu bukan penghalang untuk kami bersama!

11 tahun dah banyak kami kongsi pahit manis.. susah senang kami bersama.. bergaduh sudah pasti sehinggakan dulu pernah ke tahap perpisahan! tapi bila hati dah sayang.. pujuk rayu akhirnya tewas juga biasalah SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT kan.. 

selama 11 tahun ni juga daku pun dah cukup masak dengan asam garam berjauhan! jadi bila berjauhan kami selalu amalkan KEPERCAYAAN dan KESABARAN. sebab tu dapat bertahan lebih lama. Alhamdulillah mungkin dah jodoh yang Allah tetapkan :)



dan harapan ku semoga perhubungan ini, ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga ke jannah.. InsyaAllah Amin :)


Happy 11th Anniversary To Us

baca lagi,
10 Tahun Usia Percintaan Kami
Happy 8th Anniversary

^_______________^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

26 insan comel komen

Write insan comel komen
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/06/2013 8:29 AM delete

sweet je gambar zaman sekolah tu :)

Reply
avatar
11/06/2013 8:31 AM delete

Alhamdulillah moga berkekalan bahagia selamanya..

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
11/06/2013 9:16 AM delete

ooo..rupanya jijah bercinta dgn husben sejak sekolah ye..tabik spring akak kt korang.itu namanya kalau dah jodoh kn?hehe..;)

Reply
avatar
Iza Fiza
AUTHOR
11/06/2013 9:19 AM delete

Alhamdulilah. Tahniah jijah.lama sangat dari pkai uniform sekolah lg.hikhik.

Reply
avatar
Lady D'yot
AUTHOR
11/06/2013 9:26 AM delete

epi anniversary jijah ;)

Reply
avatar
11/06/2013 10:03 AM delete

Wah lamanya, semoga berkekalan akhir hayat :D

Reply
avatar
11/06/2013 10:20 AM delete

moga kekl hingga ke jannah..aminn

Reply
avatar
Deqla Manjew
AUTHOR
11/06/2013 10:22 AM delete

11 tahun usia percintaan? memula ingatkan usia perkahwinan..hihi.. baru nak ckp lamanya dah kawen... alhamdulillah.. lama tu.. deqla ngan hubby 8 tahun bercinta.. 3 tahun kawen.. happy anniversary to both of u ya.. moga kekal bahagia hingga ke syurga.. =)

Reply
avatar
Cik Puan Rara
AUTHOR
11/06/2013 11:35 AM delete

11 tahun? wahhh lama nya.happy anniversary jijah~

Reply
avatar
Farhain Azmi
AUTHOR
11/06/2013 12:37 PM delete

Alhamdulillah. Semoga jijah dgn suami bahagia hgga ke syurga. Yong dgn suami br nak msuk 7 tahun kenal. :)

Reply
avatar
marniey zul
AUTHOR
11/06/2013 2:30 PM delete

wahhhhh, 11 tahun. lama tu.. smgo slamanya till jannah. InsyaAllah. ^^ sweet je. <3

Reply
avatar
11/06/2013 2:42 PM delete

akhirnya dapat baby...semoga bahagia selalu jijah...

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
11/06/2013 4:47 PM delete

Alhamdulillah, moga jijah dan suami kekal bahagia ke akhir hayat...:)

Reply
avatar
Ayu Zan
AUTHOR
11/06/2013 4:51 PM delete

since zaman skula ye jijah?alhamdulillah.. ke jinjang pelamin.. moga ke syurga besama...

Reply
avatar
11/06/2013 5:07 PM delete

suka la tengok gambar kak jiejah dgn suami yg pakai baju warna merah tu..yg gambar bawah,sebelah kiri..sweet..nanti nak tangkap macam tu jugak la..hehehehe

Reply
avatar
Dayat Lucas
AUTHOR
11/06/2013 8:10 PM delete

tahniah ye :) semoga berkekalan :)

Reply
avatar
Izzah Azizah
AUTHOR
11/06/2013 9:54 PM delete

Alhamdullilah :) Tahniah kak jijah.. Semoga terus berkekalan dan dapat baby lagi..hehehehehe

Reply
avatar
11/07/2013 2:45 PM delete

alhamdulillah..setia hingga hujung nyawa orang kata..moga bahagia sentiasa :)

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
11/07/2013 3:13 PM delete

alhamdulillah..semoga berbahagia selamanya :)

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
11/07/2013 4:10 PM delete

Alhamdulillah.. tahniah..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
11/07/2013 10:20 PM delete

tahniah kak jijah and husband.. semoga berkekalan hingga akhir hayat.. :)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
11/07/2013 11:38 PM delete

lamanyaaa.. happy 8th anniversary jijah & syafiq.. :)

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
11/08/2013 5:33 PM delete

hepi anniversary jijah.moga kekal smpai syurga

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
11/10/2013 1:23 PM delete

Alhamdulillah..moga jodoh jihah dgn sapik bkekalan hingga ke syurga..amin...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!