Hadiah Hamper Looney dan Tweety Untuk Hakimi

8:00:00 AM 13 Comments A+ a-


Hakimi ni murah rezekinya... Alhamdulillah..
ada je hadiah untuk anakanda hakimi :)


hamper looney n tweety ni hadiah dari pemilik butik andaman!
ibu dan ayah mertua jijah dah anggap macam keluarga sendiri dengan pemilik andaman ni :)
tq kak lynn pemilik Anggun Bridal ^___^

dan bila hakimi memakainya
:
:
v


comel kan hakimi kan... muahahhaa :p
hakimi ni susah nak pakai topi.. dia rimas.. hikhik

in shaa Allah majlis berendoi hakimi nanti dengan butik ni juga..
tak sabar nak tengok hakimi naik buai berendoi minggu depan!
dan masih pening memikirkan baju apa nak pakai untuk berendoi hakimi nanti...
oh yer tema biru :)

any idea??
kalau boleh nak pakaikan hakimi baju melayu/jubah.. 
ada tak jual online yer untuk usia hakimi ni...
tq sharing!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
11/11/2013 8:31 AM delete

Untung hakimi kan, rezeki tu, rezeki..Rasanya ada lah biz online yang jual baju seusia hakimi ni..Tapi akak pun lupa la, huhu..

Reply
avatar
mama ila
AUTHOR
11/11/2013 10:19 AM delete

murah rezeki baby..comel =)

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
11/11/2013 11:01 AM delete

Msti comel duk dlm buai

Reply
avatar
11/11/2013 11:19 AM delete

alhamdulillah rezeki kimi..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
11/11/2013 1:43 PM delete

murah rezeki hakimi

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
11/11/2013 5:25 PM delete

wah..murah rezeki kimi ye..comey jer pakai baju tu..

akak pun tak pasti kat mana nak dapatkan baju melayu online umur cam kimi.sebab anak akak,nenek dia jahitkan..:)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
11/11/2013 5:58 PM delete

cantik juga kalau jubah :)
tak pasti pula ada yang jual ke tidak

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
11/11/2013 10:44 PM delete

comel plak dia pakai baju tu. hehe

Reply
avatar
11/12/2013 8:46 AM delete

ohh..minggu depan ye nak berendoi dah..mesti comel kimi berbaju melayu..kalau tempah xsempat ke jijah?kimi kecik ke mesti sempat siap..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
11/12/2013 8:49 AM delete

Alhamdulillah..rezeki kimi :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/13/2013 11:26 PM delete

akak xpasti plak ada jual online or x...

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
11/18/2013 1:38 PM delete

Pkai jubahla dear..xdudah.sarung skali je..xla pnas nnt si kimi tu..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/21/2013 10:35 PM delete

@ayut memang pakai jubah pon..hehehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!