Mini Peti Ais

8:41:00 AM 17 Comments A+ a-


Terdesak nak peti ais kecil sebenarnya sebab peti ais daku dah hantar balik semenanjung.. 
Daku beli pun untuk memudahkan urusan masak memasak. menyimpan bahan bahan ringan dan bahan memasak daku seperti ayam, ikan dll. [ehh boleh letak ayam eh..ngeee~~]





Harga boleh tahan juga RM380. beli kat karamunsing KK. tak kisah la kecil pun kecil la asalkan boleh simpan bahan-bahan yang memerlukan tempat sejuk.

Nanti dah dapat transfer semenanjung.. kecil-kecil ni la boleh masuk dalam kereta.. jimat! weee~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
9/04/2014 9:06 AM delete

betul tu..senang nanti nak mengangkut kan jijah..

Reply
avatar
9/04/2014 11:08 AM delete

cantik la kaler pink gituuu

Reply
avatar
9/04/2014 11:57 AM delete

comel..takpe,akan datang berguna ni jijah..keperluan mesti ada kat rumah kan :)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
9/04/2014 12:10 PM delete

comel kan peti ais tu. ok la tu, untuk Jijah seorang kan.. sementara nak dapat tukar ke semenanjung :)

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
9/04/2014 2:18 PM delete

alahai...comelnya kaler pink lak tu

Reply
avatar
nur anis
AUTHOR
9/04/2014 2:21 PM delete

takpe kecik pun..yang penting sangat berguna..

Reply
avatar
Ayu Zan
AUTHOR
9/04/2014 2:26 PM delete

Bestnya. Comel pink lak tu. Leh frozen jgk ke jijah?

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
9/04/2014 8:13 PM delete

boleh tahan jgk harga dia ye..tapi ok la blh simpan bahan2 masak jijah :)

Reply
avatar
9/04/2014 9:11 PM delete

jaga2 kimi buat main je :)

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
9/05/2014 1:46 PM delete

salam.comell..hihi

Reply
avatar
puan.mila
AUTHOR
9/07/2014 6:18 PM delete

Bila tukar smnanjung jijah?

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/07/2014 6:29 PM delete

@puan.mila masih menunggu panggilan...

Reply
avatar
ninie comey
AUTHOR
9/08/2014 12:26 PM delete

Comeynya peti ais jijah..kita nk beli gak since brg kat Labuan x leh bwk blk lg..tp hubby lak x setuju..huhu

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
9/09/2014 7:03 PM delete

comel je..xpe asalkan bleh smpan brg sjuk beku

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
9/24/2014 3:18 AM delete

jadilah utk jiejah dua beranak kan :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
9/26/2014 1:34 PM delete

comel kan.betul tu blh sumbt dlm keta lora ok dah.hihihi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!