Semoga Berjumpa Lagi Encik Papa

1:01:00 PM 12 Comments A+ a-


5 tahun encik suami tinggal kat sabah ni.. sudah pasti dia berat hati nak tinggalkan bumi borneo ni..
lebih-lebih lagi tinggalkan anak bini dia di sini..
jauh dari suami.. jauh dari keluarga.. 



Alhamdulillah semalam dah sampai kampung halaman. 
esok nak lapor diri di klang..

Buat suamiku.. jangan dikau risau kami di sini :)

Walaupun jauh.. ayg tetap SETIA dengan abg..
walaupun jauh.. hati ayg tetap pada abg..
Walaupun jauh.. ayg akan tetap TUNGGU abg..
Walaupun jauh.. ayg tidak pernah berhenti CINTAKAN abg..
Walaupun jauh.. ayg sentiasa RINDUKAN abg..
Walaupun jauh.. abg sentiasa ADA DI HATI ayg..
^________^


selamat berkhidmat di tempat baru klang..
semoga dapat berbakti dengan tentera laut dengan baik.


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
ros_reeza
AUTHOR
9/01/2014 11:16 AM delete

JIjah.. sabar ye.. moga Jijah pun dipermudahkan untuk bertukar..

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
9/01/2014 12:33 PM delete

alahai jijah.. ina baca ina lak sedih smpi meleleh air mata.. hukhuk.. faham perasaan jijah skrg.. sabar k.. ina doakn jijah cpt2 transfer blk semenanjung..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/01/2014 6:42 PM delete

@ros_reeza minta2 di percepatkan urusan pertukaran jijah tu.. Amin

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/01/2014 6:43 PM delete

@CaHaYaHaTi kita sama kan.. wife army gini la kena la di tinggal2kan selalu

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
9/02/2014 9:45 AM delete

Ya Allah sedihnya...sabar yer jijah..sabar yer hakimi..jijah kena kuat utk hakimi..

Reply
avatar
9/02/2014 1:25 PM delete

Nanti Jijah pula menyusul ke semenanjung..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/02/2014 2:14 PM delete

@nurul husna yer.. kerana hakimi lah jijah kuat! inshaaAllah.. boleh harunginyaa

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/02/2014 2:14 PM delete

@Azhafizah Md Nor harap2 secepat yg mungkin.amin

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
9/03/2014 2:06 PM delete

Sabar dear mungkin ada hikmah d sbalik ketentuanNya

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/03/2014 2:17 PM delete

@eamy milea iya.. pasti ada hikmah yg di tentukan oleh Allah.. sabar itu indah..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
9/09/2014 6:56 PM delete

alahai syahdunya...sedihkan berjauhan

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
9/26/2014 1:21 PM delete

dipisahkan dgn laut china selatan.smga jijah kuat dan tabah dngan anak di sana.
Allah sntiasa ada bersama.. sbar ye.. smga urusan jijah dipermudahkan..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!