Hadiah Baju Untuk Hakimi Dari Blogger Ayut

6:58:00 PM 13 Comments A+ a-

Kemain posing lagi budak kecik tembam ni bila dapat hadiah...

Serba hijau... suka pula tengoknya..

hadiah baju+bip comel tu dari blogger ayut hidayah...

mama cakap,hakimi mama nak ambil gambar tunjuk kat aunty ayut... 
Tu yang dia posing gaya diatas tu..  comel posingnya tanda terima kasih aunty ayut ♡♡♡

Btw macehhh ayut... moga Allah murahkan rezeki untuk ayut sekeluarga.. amin..



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
Mek Onie
AUTHOR
4/02/2014 1:55 PM delete

best la tu dak bambam sorg tu,heeeee

Reply
avatar
Sheila Salim
AUTHOR
4/02/2014 2:13 PM delete

Assalamualaikum. wahh bestnya dapat baju baby. murah rezeki akak sekeluarga. warna fav sheila tu. hihi singgah menabung ford sini~~~

Reply
avatar
nabila zaremi
AUTHOR
4/02/2014 3:03 PM delete

dah besar dah kimi..dah pandai meniarap ehh...

Reply
avatar
- AZIE -
AUTHOR
4/02/2014 4:05 PM delete

murah rezeki hakimi..kemain dia posing

Reply
avatar
4/02/2014 4:16 PM delete

hijau mnjd pilihan hati ayut..hihi..

comel2.. nak bg bju kat kimi kena cri bsar2..sbb dia makin bambam..geram tgk!

Reply
avatar
S. Faezah
AUTHOR
4/02/2014 10:58 PM delete

comelnye kimi berbaju hijau!

Reply
avatar
4/03/2014 10:03 AM delete

bertambah hijaulah kimi ni..comel baju tu :).Alhamdulillah sentiasa murah rezeki kimi

Reply
avatar
eima
AUTHOR
4/04/2014 11:18 AM delete

kejap je besar kimi ni kan ... bolat sgt ..comey

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
4/06/2014 5:33 PM delete

Hahahaha....comellll!!! Sama2x hakimi dan mama hakimi :) posing baik punye...

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/09/2014 2:19 PM delete

comel.
baju hijo pon cntik

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/15/2014 6:53 PM delete

cantiknya baju kimi tu... warna fav auntie ayut tu.. hihi

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
5/09/2014 1:45 AM delete

wahh hijau froggie lg hehe..wane fav blogger aida..geram aunty dekat kimi bila dapat cium pipi tu xtau lah..hehee

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 10:10 AM delete

Alolo...comei jer bju tuh....geram tgk hakimi yg makin bambam

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!