Penuh Barang Pindah Di Rumah Mak

9:39:00 PM 12 Comments A+ a-


Sementara menunggu rumah siap hujung tahun ni terpaksa la tumpang barang barang pindah di rumah keluarga.

1 set kerusi jati, meja tv jati, peti sejuk, mesin basuh, mini peti sejuk dan beberapa kotak masih dalam balutan lagi. ada lagi kotak2 di rumah mak mertua tak jauh dari rumah mak.




Sampaikan rumah mak pun tak muat dengan barang barang daku ni. Punya la banyak. Padahal 2 tahun je kot duduk sabah. Hehehe :p

Cepat la siap rumah ku... kesian rumah mak macam tongkang pecah dah.. huuuu~~




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Mar Mansor
AUTHOR
1/21/2015 1:24 PM delete

amboi jijah..set jati saje..

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
1/22/2015 12:07 AM delete

X pe..kejap aje tu... pejam celik, dah boleh masuk rumah.lapang lah balik..

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
1/22/2015 3:37 PM delete

eelok je berbungkus, tak sabar nak tengok kat rumah baru nanti hehe

Reply
avatar
1/22/2015 6:03 PM delete

pejam celik pejam celik kejap ke hujung tahun nanti..xpe..rumah mak jijah besar takdelah rasa semak..susun satu tempat leklok okaylah kan :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
1/22/2015 8:19 PM delete

xpa jijah x lama dh.
ni pon dh nk hjng bln 1. bln 2 lagi la skjap rasanya..
tup tup dh hjng tahun

ala, jati ciksu mint sangat.teringin nak ke sana borong.hahaha.tgk kak sepupu suami pencen balik smnanjung borong perabot jati..

Reply
avatar
1/22/2015 8:36 PM delete

@Mar Mansor ngee~~ sbb duk sabah..kalau x..tak beli jugak tu

Reply
avatar
1/22/2015 8:37 PM delete

@Sya Nadia hehehe tu la..sian rumah mak..penuh!

Reply
avatar
1/22/2015 8:38 PM delete

@Hamelia Hamid alaa...rumah biasa2 je emi..jijah pon bukan reti deko2

Reply
avatar
1/22/2015 8:39 PM delete

@Azhafizah Md Nor hehe tu yg asingkan mane2 brg jijah..senang t angkut

Reply
avatar
1/22/2015 8:44 PM delete

@QasehnyaRania hehe boleh tahan murah kat sabah n jatinya lebih halus ukiran

Reply
avatar
1/22/2015 9:59 PM delete

hahaha kesianlah rumah mak.penuh. xpelah hehehe.

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
1/30/2015 2:58 AM delete

Bestnya dah ada rumah dan perabot.. Takpe dah tak lama tu.. Simpan kat rumah kejap ek.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!