Home Progress: Progress Januari 2015

8:15:00 AM 9 Comments A+ a-



Home Progress: Part 1 Booked
Home Progress: Part 6 Minggu ke-14 

*******************************

Dah pindah semenanjung ni senang sikit nak tengok home progress hari-hari..hehehe sekejap je dah 3 bulan lebih rumah ni dalam pembinaan.. tak lama lagi siap la tu kan....



amboi... rumah contoh kat hadapan rumah daku ni dah siap pasang pagar lah...tembok pun dah siap bercat..bestnyaa!!





belakang rumah pun tanah dah di ratakan..dah buat jalan.. langsung takde space tanah lagi..mahu taknya 4 bilik..hahaha :p

cepatlah siap rumah oi.. rumah mak ni dah macam kena langgar garuda dah..hohohoho~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
Sya Nadia
AUTHOR
1/17/2015 9:38 AM delete

Bila agaknya siap ni.Jijah? Kalau masuk rumah bagi tau ye. Sya nak serbu..haha..gurau je..:D

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
1/17/2015 11:23 AM delete

Xsbr kan tgk rumah siap

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
1/17/2015 12:55 PM delete

rasa macam cepat pula diorang ni buat keje kan dear, dah boleh plan hiasan dalaman la jijah.. :)

Reply
avatar
1/17/2015 4:23 PM delete

InshaAllah bulan 9 nnt sya

Reply
avatar
1/17/2015 4:24 PM delete

Sangat tak sabar kak.. nk rasa duk rumah sendiri

Reply
avatar
1/17/2015 4:24 PM delete

Itu la. Mcm2 pikir nak deko ni

Reply
avatar
1/17/2015 7:07 PM delete

SROnoknya.. moga dipermudhkn ya.

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
1/18/2015 11:27 PM delete

alahai x sabrnyaciksu pulak yg berdebar hahahha

Reply
avatar
1/19/2015 11:07 PM delete

memang tak sabar tunggu siap kan jijah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!