Congo Bars Sedap

12:37:00 PM 4 Comments A+ a-


Sebenarnya  pertama kali makan Congo Bars ni. mula-mula nampak sedap! sekali bila dah rasa betul betul sedap! tak tipu ni.. terbukti memang sedap!!




Sampaikan mak, ayah, hakimi sekalipun makan tak henti henti. hakimi lagi lah..berkali kali minta...suka betul anak teruna tu...nyummyyy!!

nak-nak ada coklat chip dengan almond slice lagi bertambah enak.. teringin pula nak belajar buat.. tah bila la nya...:P dapat congo bar ni masa jumpa blogger emi tempoh hari... kalau nak resepi sila lah google..hehehehe


Terima kasih emi..puas hati makan..sedappp!!
Tapi sekarang emi tak amik tempahan dah.. hehee
 ^___^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

4 insan comel komen

Write insan comel komen
QasehnyaRania
AUTHOR
1/18/2015 11:28 PM delete

congo bars mmg sdap .ciksu suka sbb ada almond flakes tu. hihi

Reply
avatar
1/19/2015 11:04 PM delete

tak pernah rasa lagi jijah..teringin nak buat tapi asyik tertangguh je

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
1/20/2015 1:58 PM delete

X pernah mkn.. tp ada almond tu, mesti sedap.

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
1/22/2015 1:50 PM delete

dok tengok resepi ja kat blog dan fb. tapi tak pernah rasa lagi.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!