Wednesday, May 2, 2012

Wordless Wednesday [18]- Tanggungjawab Suami





betapa besarnya tanggungjawab suami :)



12 comments:

  1. Tggjwb suami mmg besar, tapi tak salah kalau isteri nak membantu meringankan beban suami..

    ReplyDelete
  2. haah kan..memang banyak tggungjawab suami, sbb tu isteri pon kene bertolak ansur dan tolong suami kalo berkemampuan..:)

    ReplyDelete
  3. tak salahkan isteri bantu ringankan , berat sama dipikul ringan sama dijinjing,hehehek,,,

    ReplyDelete
  4. tapi sekarang ni..perbelanjaan lagi tinggi dari pendapatan..jadi si isteri harus bantu membantu..barula bhgia..huuhhu :)

    ReplyDelete
  5. bukan mudah nak bergelar SUAMI kan..

    ReplyDelete
  6. isteri boleh bantu jika mahu....

    hehehehe

    ReplyDelete
  7. itu lau tak sedar jugak si suami tak taula nak cakap :)

    ReplyDelete
  8. urm..besar sgt2....insyaallah kalau dpt isteri berkerja..blh la membantu kan..hehe

    ReplyDelete
  9. huhu sebab tu pempuan sekarang kena keje jugak ..sekurang-kurangnya dpt bantu suami

    ReplyDelete
  10. besar tanggungjawab..kene hargai jasa suami ni

    ReplyDelete
  11. baru suami namanya kalo dia lgkap penuhi semua keperluaan tu ^_^

    ReplyDelete
  12. kena saling bantu membantu.baru saling melengkapi :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!