Wordless Wednesday [19]- Tangan..

1:30:00 PM 17 Comments A+ a-









All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
azam
AUTHOR
5/09/2012 9:11 AM delete

ye ke??

tak semua kot

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
5/09/2012 9:17 AM delete

hehe..betul la jijah, ramai yg camtu. Tp kan linda lg suke kalo parent nk peluk ke, nak pgang tgan ke..barula nmpk keluarga bahagia..:)

Reply
avatar
KorN
AUTHOR
5/09/2012 9:18 AM delete

korn relaks jer pegang tgn mak even dalam mall

Reply
avatar
5/09/2012 9:36 AM delete

hihi,ada gmbr ni..xpublish g..btoi gak tu kan..

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
5/09/2012 10:18 AM delete

a'ah kan tak pernah pulak terfikir.. tapi memang betul kot.. kenyataan.

Reply
avatar
5/09/2012 10:36 AM delete

HAHA..TERBAIKK LAH KARTUN NI..;)

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
5/09/2012 11:11 AM delete

pegang la yang halal sahaja. :)

Reply
avatar
CikMai
AUTHOR
5/09/2012 11:15 AM delete

hahahaha.....takdelah mcm tu, mak yg taknak pegang kite, rimas katanya T__T sadis2

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
5/09/2012 11:43 AM delete

eca suka pgg handbag mama je.muahaha :P

Reply
avatar
Myra Jay
AUTHOR
5/09/2012 12:21 PM delete

Heheee, macam tu la lumrah kan, bila dah sah taknak, yg taksah tula yg nak.. :)

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
5/09/2012 12:27 PM delete

ade plak huhu...shida xmcm tu..ngn mak la peluk2 lg hehee..

Reply
avatar
5/09/2012 12:59 PM delete

hoho...pegang tgn mak sendiri pun nak malu...apolah

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
5/09/2012 4:21 PM delete

Sekarang ramai yang macam tu, kan. :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
5/09/2012 4:43 PM delete

rasanya anak lelaki je kot malu mak pegang tgn..anak pompuan ok jer..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
5/09/2012 8:08 PM delete

tgk gmbr tu teringat kat adik.. kalau keluar dgn family suka sakat adik yg paling kecik.. bila kakak2 dia masing2 dah pegang tangan mak dan ayah, tgk2 dia dh merajuk sebab xda siapa nk pegang tgn dia.. hehe

Reply
avatar
5/10/2012 9:37 AM delete

janganlah begitu..sedih mak tu..pgg tangan kan lebih erat ikatan tu.^__^

Reply
avatar
ziezah
AUTHOR
5/10/2012 4:36 PM delete

sayangi lah mak kita :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!