Anak Bijak Zulhakimi zaim 1 Tahun 7 Bulan

12:00:00 PM 12 Comments A+ a-


Zulhakimi zaim bin zulkhairi syafiq.. anak soleh kesayangan mama dan papa :)
Alhamdulillah 10/4/15 genap dirinya 1 tahun 7 bulan. mama happy tengok anak soleh mama ni membesar dengan jayanya depan mata mama... Allah! mama syukur sangat!

2 dan 3 hari sebelum beralih bulan ni hakimi demam.. demam nak pandai cakap lagi.. dah banyak perkataan bermakna hakimi sebut..
baru-baru ni masa mandikan dia.. [video kat IG] hakimi dah pandai berborak dengan mama..becoknyaa dia.. antara perkataannya:

"takde apa-apa pun"
"tak payah"
"tak pe"

lain perkataan "tak nak", "nak", "habis", tak de"

dah pandai tunjuk mana mata,hidung, gigi dan hidung...

Allahu! bijaknya anak soleh mama ni.. sebijak namanya hakimi [bijaksana]. 




badan semakin semangat,walaupun makan kurang..tapi buncitnya itu tetap menawan hati mama :) aset hakimi tu oii!!

kegemaran sekarang suka sarung kasut ke kakinya.. bantai je pakai kasut tinggi atau rendah..

ermmmm... sedih pula bila tengok anak semakin membesar ni...-_-"

Pesanan mama bila hakimi dah besar, dan baca blog ini,

Jika suatu hari nanti mama dan papa takde lagi kat dunia ni.. mama nak hakimi jadi anak yang baik.. soleh yang mendoakan kesejahteraan mama n papa di alam barzakh nanti ye sayang.. mama sangat menyayangi hakimi seluruh jiwa raga mama... moga kita berjumpa di syurga nanti sebagai satu keluarga..

amin...


happy 1 year 7 months sayang~~ muahh  cikedd!!



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Putri
AUTHOR
4/11/2015 12:44 PM delete

Hakimi dh sethn 7 bln.anak kita beza sebln je.adik bln ni sethn 6 bln...last vaksin..
cepat ank2 besar..kita yg jd sedih..makin bsr..makin kurang bergantung pd kita lg

Reply
avatar
4/11/2015 7:09 PM delete

Kejap je da bsr.xlama lg da nk msk 2 thn...tup2 nnt da tadika ;)

Reply
avatar
4/11/2015 10:09 PM delete

@Putri ya..makin besar ni dia buat aktiviti sendiri

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
4/11/2015 10:48 PM delete

hakimi suka pakai kasut ye.. aniq tak suka.. lagi di buang kasut tu adalah..hehe

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
4/13/2015 10:44 AM delete

Lpeas ni makin banyak telatah dia ni...hehe

Reply
avatar
4/13/2015 11:56 AM delete

@Sya Nadia suka sgt bergaya dengan kasut tinggi..adehh

Reply
avatar
4/13/2015 11:58 AM delete

@Hamelia Hamid sekarang pun dah banyak telatah..nnt lagi la...haha

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
4/13/2015 1:05 PM delete

bila lah agknye blh pelok cium dia heheee :D

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/13/2015 10:49 PM delete

alahai x lagi dh dua tahun kan
cepat je masa berlalu
rania pon dh 8bulan.

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
4/15/2015 9:09 AM delete

alahai,touchingnya pesanan mama dia.in shaa Allah hakimi akan jadi anak yang baik dan soleh.

perut gitu leh kawan dengan farhan ni.hehe.

Reply
avatar
4/27/2015 11:27 AM delete

mesti comel dengar dia cakap tu kan

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!