Menang Hadiah Tshirt, Buku Nota Dan Pen Navy

6:00:00 PM 14 Comments A+ a-


Satu bungkusan pos laju di terima, alamat Markas TLDM ingatkan suami yang pos bagi hadiah kononkan,rupanya menang Giveaway..

Alhamdulillah  rezeki menang Give Away Syiling Peringatan Jubli Intan TLDM walaupun saguhati.. hadiahnya T'shirt, buku nota & pen navy. 



even suami sendiri navy pun tak pernah nak kasi barang-barang navy camni ni..heee~~boleh la bagi tshirt tu kat dia..tapi besar saiz L..biasa suami saiz M..tapi takpe orang dah bagi..rezeki tu

apa-apa pun terima kasih kak kisahpondokkecil.com. ada giveaway leh join lagi..hehe



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
Sheila Adziz
AUTHOR
4/11/2015 9:11 PM delete

allhamdulillah... tahniah sis... :)

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
4/11/2015 10:49 PM delete

bestnya jijah dpt hadiah.. tahniah.. :)

Reply
avatar
kak lin
AUTHOR
4/12/2015 4:12 AM delete

Tahniah jijah.rajin tul masuk peraduan

Reply
avatar
kak lin
AUTHOR
4/12/2015 4:13 AM delete

Tahniah jijah.rajin betul masuk peraduan

Reply
avatar
eima
AUTHOR
4/13/2015 11:07 AM delete

mmg seswai sangat ngan huuby tu

Reply
avatar
4/13/2015 11:54 AM delete

alhamdulillah..terima kasih semua

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/13/2015 10:47 PM delete

alhamdulillah rezeki
tahniah

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
4/15/2015 9:07 AM delete

tahniah,jijah,berbaloi join ye,dapat gak hadiah..alhamdulillah.

Reply
avatar
4/27/2015 11:22 AM delete

Alhamdulillah..rezeki tu. Boleh pakai kat rumah :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!