Baju Kurung Kain Pelikat Murah

8:00:00 AM 14 Comments A+ a-


Korang dah beli baju kurung untuk raya?? Senang je weii beli baju kurung dah siap tinggal sarung je. kalau beli kain ela dah rm70 tambah upah jahit pun dah rm30.. mahu rm100 juga da dapat sepasang baju.

Lau macam daku ni memang senang beli da siap. Cuma cari saiz yang sesuai. Macam baju kurung kain pelikat ni beli dari nurul yui collection atau owner nya blogger yui.. pilihan warna torquiose sebab belum ada baju kurung warna ni lagi. Hehehe



Kain sedap pakai dan tak panas. Elok di pakai untuk majlis keramaian.. majlis kenduri kendara mahupun majlis perkahwinan. Memang ngam la tu nampak la perempuan melayu terakhir.. comel kan.. comel kan.. ngeee~~

So jom usha2 page nurul yui collection. Mahu tau ada produk yang menarik minat anda semua..


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
Hamelia Hamid
AUTHOR
4/16/2015 9:00 AM delete

cantik kaler ni, emi x beli lagi baju raya thn ni,,

Reply
avatar
4/16/2015 9:18 AM delete

Alhamdulillah dh slmt smpai.. tq jijah.. moga jijah puas hati dgn bju ni =)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
4/16/2015 9:55 AM delete

MMG DOK NAK BELI LA .. TP TAKS EMPAT NK PI JUMPA TAILOR LG NK MINTAK UKURAN BAHU BAGAI TU ..ALMAKLUM LA AI NI KECIK RG NYE SSH NK CARI BJ SIAP NI

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
4/16/2015 12:41 PM delete

waah jijah dh ada baju raya.. aa ina pun suka cr yg dh siap je.. senang! hehe.. tp tahun ni xtau la bleh blk raya kt kpg ke x.. br pindah ni mcm susah je nk mintak cuti.. sy yg menurut perintah je la

Reply
avatar
4/16/2015 8:12 PM delete

@Hamelia Hamid perut emi makin membesar..kena cari yang betul2

Reply
avatar
4/16/2015 8:17 PM delete

@eima jijah pun saiz xs kak..

Reply
avatar
4/16/2015 8:17 PM delete

@CaHaYaHaTi hkhak..beli je..jijah pon xtau dpt raya ke tak ni..huu

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
4/17/2015 12:18 PM delete

Baju siap ni 1.masalah je pd Sya.. nak kena alter. Saiz xs.. tp labuh nak.kena adjust lagi bg pendek.. malas betul. Buat je senang..

Reply
avatar
4/17/2015 5:14 PM delete

awal da beli bj raya ;-)

Reply
avatar
4/17/2015 8:11 PM delete

@Sya Nadia hehe jijah pun saiz xs la sya..sama je..tp senang nak cari..tempah susah nk cari kedai jahit

Reply
avatar
4/17/2015 8:12 PM delete

@Khai♥Rin : anies bukan takat baju raya je..baju nk g umah kawen gak ni

Reply
avatar
4/17/2015 8:12 PM delete

@Khai♥Rin : anies bukan takat baju raya je..baju nk g umah kawen gak ni

Reply
avatar
4/27/2015 11:18 AM delete

cantik tengok kain baju kain pelikat ni

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!