1 tahun 8 Bulan Si Kacak Mama

2:44:00 PM 7 Comments A+ a-



Lagi 4 bulan usianya 2 tahun. Cepatnya masa berlalu nih.. besar sudah anak soleh mama ni..




Tengok tu.. kemain excited dapat kereta. Haihh mama baru berpeluang belikan hakimi kereta.. tapi kereta kecik jelah dulu.. sian hakimi -_-" tapi kalau boleh memang tak nak belikan langsung.. tak nak ajar dia dengan mainan. Tapi sebab asyik tantrum je nak tak nak belikan juga..

Perkembangan hakimi dah pandai sebut nama mama dan papa..
Bila mama cakap sapa nama mama. "Dia jawab zi...zahh.."
Bila cakap sapa nama papa.. "dia jawab aaapizz (syafiq)"

Jadilah kan.. hahahha dengan suara yang comel tu. Buat mama dan papa tergelak je..

Banyak lagi perkara2 comel dia buat.. semua buat mama dan papa serta atokneneknya terhibur. semakin besar semakin cergas,sihat dan aktif! mama dan papa happy tengok perkembangan hakimi hari demi hari..bulan demi bulan dari lahir sampai lah membebel yang hakimi sendiri paham..hahaha

muahhhxxx!!!







All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
Mar Mansor
AUTHOR
5/11/2015 3:03 PM delete

dah besaaaaaarrrr lah dia..hehehe..
kejap je masa berlalu kan jijah..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/11/2015 4:31 PM delete

WAHHH KEJAP JE BESAR KAN .. BADAN DIE MANTAP SGT GEBU GITU

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
5/12/2015 2:01 PM delete

waahh dah tau nama mama n papa dia ye..bagus2...

Reply
avatar
5/12/2015 2:14 PM delete

bijak hakimi..mesti selalu kena buli tanya nama mama papa je ni.

Reply
avatar
5/13/2015 9:54 AM delete

muka eksaited dpt kereta tu ;-)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!