Monday, February 13, 2012

Semakin dekat hari semakin pening kepala! hadoiii!!


Assalamualaikum...



hadoii semakin dekat hari semakin pening kepala mak cik ni yang oi!!
ni majlis besar banyak betol perkara kena buat even nikah dah sudah..huhuhu

ahh preparation rasa macam ada je yang tak lengkap lagi. tapi tak tahu apa dia. hohoho tak dapat di kesan la kalian. adoiii pening pening!!

tibe tiba rasa nak pitaaaaaaaammm**!! duit mengalir macam air je.. huhuhuhu





tetap berseronok dengan asben tercinta. ekekee :p


12 hari lagi. huhuhuhu

21 comments:

  1. haha.xpe..pasni pening len lak..hihi..

    ReplyDelete
  2. :) hadiah gembira....walaupun akan terasa kepenatannya

    ReplyDelete
  3. so sweet! hee. lepas majlis resepsi nanti, aman la dunia kak jijah. Hee... Cepat2 dapat baby :D

    ReplyDelete
  4. wah!selmat berbahagia naa cik kak.. ^_^

    ReplyDelete
  5. biasalah kak..majlis memerlukan tuntutan besar...sekali je majlis ne..hehehe

    ReplyDelete
  6. hehe selamat pngantin baru cik jijah... smoga brbahgiaa... :D

    ReplyDelete
  7. insyaAllah semua berjalan dengan baik..last prepare..pasni dah settle leh rehat2.^__^

    ReplyDelete
  8. Selamat Pengantin Baru Puan Jijah:)


    Hihihi:)
    semoga majlis berjalan dengan lancar.InsyaAllah ^^

    ReplyDelete
  9. saya sudahhh hehe..lega tapi tinggal majlis tandang jer..tapi x amek port..cume malsnya nak kena bermakeup n bercantik2..nk kena senyum pd semua org lg huuuu..pnat2

    ReplyDelete
  10. xpela jijah yg pntg dah setel nikah...majlis tu asalkan berjln lancar dah cukup...hope semua ok dr awl smpi akhir

    ReplyDelete
  11. fuh jijah semakin cuak dah ni tau...berdebar2..hehe

    ReplyDelete
  12. bes giler da kawen! doakan yg terbaik utk kamo! sweeet!

    ReplyDelete
  13. dup dapppp kan dah nak tiba hari majlis... semoga semuanya berjalan dengan lancar, dipermudahkan segala urusan, amin
    :)

    ReplyDelete
  14. tibe2 akak plak tumpg rasa stress..hihii...

    ReplyDelete
  15. sampai aida pun terasa pening nye tu..hehe. Shafiq ada dengan jijah la ea? dia cuti eh?

    ReplyDelete
  16. wah..sweetnyer~
    smoga majlis berjalan dgn lancar ^^

    ReplyDelete
  17. yg penting acara nikah dah selamat... gud luck utk persiapan majlis yer lijah.. wanie doakan selamat dan lancar semuanya :)

    ReplyDelete
  18. wah..gmbiranya..msti berdebar2 kan :)


    *smoga majlis berjalan dgn lancar..amin :)

    ReplyDelete
  19. Mmg kalau dekat dengan majlis kita, rasa macam banyak je tak lengkap..
    Rasa macam ada je tak cukup kan ;)

    Sabar & tenang k ;)

    ReplyDelete
  20. Sekejap saja tuu... Nanti dah selesai semua...

    Ok laaa tuu...

    ReplyDelete
  21. hihihi biasalah tuh..xper..lps smua stel,trik nfs lega2 ye..hihihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!