Saturday, February 11, 2012

Persiapan Perkahwinan : Bunga Manggar



Assalamualaikum...


Bunga manggar merupakan satu hiasan yang paling penting dalam majlis perkahwinan kan..ia lebih meriah jika berwarna warni selain dapat mengindahkan lagi pemandangan latar majlis. lebih lebih lagi bunga manggar ni untuk mengiringi pengantin ke pelamin indah. wah sangat gedik oke!




wah colourful! memang cantik la ni..


yang ni pon da cukup menarik. yang penting purple tu! hehe


tengok ni pakai bunga je pon. 


meriah la kawen daku kalau bunga manggar ai begini nok!


baik. baik jijah punya bunga manggar just yang biasa- biasa je. beli dah siap sonang! bunga manggar tak lah mahal just RM6 satu plastik tu. jumpa pulak bunga manggar ade corak star. terus grab!



harus warna purple ok! purple+pink.


tak nampak pulak bentuk star tu. huhuhuhu -_-"


Selain itu bunga manggar ni juga di letakkan sekali bersama penunjuk arah untuk memudahkan kalian mencari rumah pengantin. kihkihkih



ok sila cari penunjuk arah ni. confirm tak sesat punya. jijah dah bagi clue pon.kihkihkih


14 hari lagik! huhuhuhu





14 comments:

  1. hehe...ayung pulak yg excited tgk pesiapan jijah nih!!!!

    ReplyDelete
  2. yang pakai bunga tu cantik..


    jijah,kad kawen jijah dah sampai..thanx cayang..:)

    ReplyDelete
  3. yg ade star dan leb2 cantek :)

    ReplyDelete
  4. satu persatu dah siap..alhamdulillah..
    insyaAllah tak sesat kalau dah ada papan tanda n bunga manggar tu

    ReplyDelete
  5. cantiklah bunga manggar yg 1st tuh :)

    ReplyDelete
  6. LOL.Liya ingtkan awak punya yg first2 tue. Mmg meriah sangat :D

    ReplyDelete
  7. lg dua minggu je kan...dag...dig...dug....
    tahniah jija.....
    selamat pengantin baru;p

    ReplyDelete
  8. sabar yea,,, 2 minggu je lg..hihi..

    ReplyDelete
  9. yg ada star tu mmg cntik!!!

    syg,yui dah dpt kad..

    tq tau..tp ada perkara tjd plak pada kad tu..

    waaaa..

    ReplyDelete
  10. @nuyui a.k.a miss YUI wuaaaaaaaa!! apekah terjadi itu???huhuhuhu so sad :(

    ReplyDelete
  11. x sabar tunggu jijah review pasal wedding pulak lepas ni, hehehe~

    ReplyDelete
  12. cnfrm jiejah xkn sesat sbb kenai gmbar 2 hehehee ^_^

    ReplyDelete
  13. 2 minggu je lagi! yeay! wanie doakan semuanya lancar yer jijah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!