Persiapan Perkahwinan : Bunga Manggar

9:00:00 PM 14 Comments A+ a-



Assalamualaikum...


Bunga manggar merupakan satu hiasan yang paling penting dalam majlis perkahwinan kan..ia lebih meriah jika berwarna warni selain dapat mengindahkan lagi pemandangan latar majlis. lebih lebih lagi bunga manggar ni untuk mengiringi pengantin ke pelamin indah. wah sangat gedik oke!




wah colourful! memang cantik la ni..


yang ni pon da cukup menarik. yang penting purple tu! hehe


tengok ni pakai bunga je pon. 


meriah la kawen daku kalau bunga manggar ai begini nok!


baik. baik jijah punya bunga manggar just yang biasa- biasa je. beli dah siap sonang! bunga manggar tak lah mahal just RM6 satu plastik tu. jumpa pulak bunga manggar ade corak star. terus grab!



harus warna purple ok! purple+pink.


tak nampak pulak bentuk star tu. huhuhuhu -_-"


Selain itu bunga manggar ni juga di letakkan sekali bersama penunjuk arah untuk memudahkan kalian mencari rumah pengantin. kihkihkih



ok sila cari penunjuk arah ni. confirm tak sesat punya. jijah dah bagi clue pon.kihkihkih


14 hari lagik! huhuhuhu





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

14 insan comel komen

Write insan comel komen
AYuNG
AUTHOR
2/11/2012 10:19 AM delete

hehe...ayung pulak yg excited tgk pesiapan jijah nih!!!!

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
2/11/2012 10:28 AM delete

yang pakai bunga tu cantik..


jijah,kad kawen jijah dah sampai..thanx cayang..:)

Reply
avatar
hudahassan ^^
AUTHOR
2/11/2012 10:41 AM delete

yg ade star dan leb2 cantek :)

Reply
avatar
2/11/2012 11:32 AM delete

satu persatu dah siap..alhamdulillah..
insyaAllah tak sesat kalau dah ada papan tanda n bunga manggar tu

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
2/11/2012 12:03 PM delete

cantiklah bunga manggar yg 1st tuh :)

Reply
avatar
Liya Laa
AUTHOR
2/11/2012 12:17 PM delete

LOL.Liya ingtkan awak punya yg first2 tue. Mmg meriah sangat :D

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
2/11/2012 12:35 PM delete

lg dua minggu je kan...dag...dig...dug....
tahniah jija.....
selamat pengantin baru;p

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
2/11/2012 2:14 PM delete

2minggu lagi tue....

Reply
avatar
cinta siswi
AUTHOR
2/11/2012 5:45 PM delete

sabar yea,,, 2 minggu je lg..hihi..

Reply
avatar
2/11/2012 5:59 PM delete

yg ada star tu mmg cntik!!!

syg,yui dah dpt kad..

tq tau..tp ada perkara tjd plak pada kad tu..

waaaa..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
2/11/2012 9:31 PM delete

@nuyui a.k.a miss YUI wuaaaaaaaa!! apekah terjadi itu???huhuhuhu so sad :(

Reply
avatar
2/11/2012 9:50 PM delete

x sabar tunggu jijah review pasal wedding pulak lepas ni, hehehe~

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
2/11/2012 11:05 PM delete

cnfrm jiejah xkn sesat sbb kenai gmbar 2 hehehee ^_^

Reply
avatar
Just^me
AUTHOR
2/12/2012 12:18 AM delete

2 minggu je lagi! yeay! wanie doakan semuanya lancar yer jijah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!