Yey...Asben Balik!

8:59:00 PM 10 Comments A+ a-


Assalamualaikum..


huuuuuuu gedik tak tajuk entry tu?? lalala :p
jijah dapat berita gembiraaaaaaa yang asben akan balik malam ni!
sape tak gembira kan kalau suami ada di sisi. lebih lebih lagi perkahwinan jarak jauh macam jijah ni. huhuhuhuhu T_T

bestnya kalau dapat jadi macam pasangan suami isteri lain.
semua dapat duk sama sama dengan asben. sob sob sob..sedih tol!

oke lupakan..
terima kasih yang tak terhingga kerana sudi doakan asben jijah yang tak sihat sejak ahad lalu.
Alhamdulilah die kembali ceria. selera makan dah ada. dah ada tenaga kembali.
Alhamdulilah suka dengar die ceria. kalau tak..emm luluh betol hati ni. -_-"


Yeyyyyyyyy!! Tak sabar nak jumpa asben. tapi takut bas dari KL ke Seremban takde la jam 11malam nanti.huhuhu kalau tak jumpa esok jelah..huuuu~~

 Semoga perjalanan balik asben di permudahkan oleh Allah. Aminnn~~


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
2/03/2012 9:01 PM delete

sabo jijah.
takkan lari gunung yang dikejar :)

Reply
avatar
2/03/2012 9:20 PM delete

amboi sukanya jijah...PJJ mmg xbest tp yg best bila time dpt jmpa

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
2/03/2012 9:22 PM delete

cepat mandi wangi2 jijahh..keke

Reply
avatar
fRaMe+LenSeS
AUTHOR
2/03/2012 10:27 PM delete

ehhe. hati2 tau. :) slmt berjumpa hubby. :D

Reply
avatar
2/03/2012 10:33 PM delete

semoga perjalanan husband jijah selamat sampai..suke ye jijah..masak sodap2 tau

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
2/03/2012 10:34 PM delete

hee, happynya jijah. mesti rindu sangat kat asben kann. ;)

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
2/03/2012 11:58 PM delete

semoga semuanya selamat ^^

Reply
avatar
2/04/2012 9:56 AM delete

heppy nyer tengok sis jijah heppy..sian die rindu asben...may allah bless you always dear sis..=) hati2..

Reply
avatar
Rina Supian
AUTHOR
2/04/2012 2:20 PM delete

Blog anda ada dlm blog list sy...jemput singgah :)

Reply
avatar
hudahassan
AUTHOR
2/04/2012 2:54 PM delete

alalalala comei nye cikpuan jijah . gembira nya sejak dh kawen ni . awww , nak kawen jygak lah . hehe :D

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!