Friday, February 3, 2012

Yey...Asben Balik!


Assalamualaikum..


huuuuuuu gedik tak tajuk entry tu?? lalala :p
jijah dapat berita gembiraaaaaaa yang asben akan balik malam ni!
sape tak gembira kan kalau suami ada di sisi. lebih lebih lagi perkahwinan jarak jauh macam jijah ni. huhuhuhuhu T_T

bestnya kalau dapat jadi macam pasangan suami isteri lain.
semua dapat duk sama sama dengan asben. sob sob sob..sedih tol!

oke lupakan..
terima kasih yang tak terhingga kerana sudi doakan asben jijah yang tak sihat sejak ahad lalu.
Alhamdulilah die kembali ceria. selera makan dah ada. dah ada tenaga kembali.
Alhamdulilah suka dengar die ceria. kalau tak..emm luluh betol hati ni. -_-"


Yeyyyyyyyy!! Tak sabar nak jumpa asben. tapi takut bas dari KL ke Seremban takde la jam 11malam nanti.huhuhu kalau tak jumpa esok jelah..huuuu~~

 Semoga perjalanan balik asben di permudahkan oleh Allah. Aminnn~~


10 comments:

  1. sabo jijah.
    takkan lari gunung yang dikejar :)

    ReplyDelete
  2. amboi sukanya jijah...PJJ mmg xbest tp yg best bila time dpt jmpa

    ReplyDelete
  3. cepat mandi wangi2 jijahh..keke

    ReplyDelete
  4. ehhe. hati2 tau. :) slmt berjumpa hubby. :D

    ReplyDelete
  5. semoga perjalanan husband jijah selamat sampai..suke ye jijah..masak sodap2 tau

    ReplyDelete
  6. hee, happynya jijah. mesti rindu sangat kat asben kann. ;)

    ReplyDelete
  7. semoga semuanya selamat ^^

    ReplyDelete
  8. heppy nyer tengok sis jijah heppy..sian die rindu asben...may allah bless you always dear sis..=) hati2..

    ReplyDelete
  9. Blog anda ada dlm blog list sy...jemput singgah :)

    ReplyDelete
  10. alalalala comei nye cikpuan jijah . gembira nya sejak dh kawen ni . awww , nak kawen jygak lah . hehe :D

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!