10 Tahun Usia Percintaan Kami

by - 4:00:00 PM



6 november 2012
10 Tahun bersamaan Satu Abad!
Alhamdulilah...  Hari ni genap sudah 10 tahun kami menyulam kasih..Tq Allah!

10 tahun jangka masa yang panjang bagi pasangan bercinta. 
dengan tempoh ini kami sudah banyak berkongsi segala pahit manis dalam kehidupan seharian.
siapa sangka bermula dari persahabatan semasa di tingkatan satu akhirnya menimbulkan rasa cinta di hati kami..

kami tak seperti pasangan kekasih yang lain! 
kami jauh.. sehingga lah kami sudah berkahwin pun kami tetap berjauhan..
tapi cinta kami tak pernah hilang!

10 tahun percintaan ini, susah senang kami hadapi bersama.
jika ditanya bagaimana hidup sebagai seorang kekasih dan isteri kepada seorang yang bergelar tentera laut, 
yang mana sentiasa perlu berjauhan dan perlu hidup seorang diri jawapannya hanya satu..
iaitu..

BERSABAR!!

dengan kesabaran masing masing perlukan kepercayaan dan pengorbanan! jika tidak bila bila masa hubungan akan tertewas di tengah jalan! *mintak simpang!*


06.11.2002 :)


kepada anda yang membaca,

korang doakan kebahagiaan milik kami selamanya ya? 
jika ada rezeki cepat pula kami beranak pinak.. InsyaAllah :)

Happy 10th Anniversary To Us!


baca lagi



You May Also Like

40 insan comel komen

  1. wah lama dah bercinta ye..moga hubungan terus kekal abadi..

    ReplyDelete
  2. AMIN.....BESTNYE JIJAH AND HUBBY..MOGA KEKAL SAMPAI SYURGA DEAR... :)

    ReplyDelete
  3. wah lama dh yea...semoga berkekalan dan dikurniakan cahaya mata..amin

    ReplyDelete
  4. tahniah..happy 10th anniversary..:)

    ReplyDelete
  5. amin! doakan semua yang baik2 untuk kak jijah dan husband.. hehe..

    ReplyDelete
  6. happy anniversary yang ke 10 tahun... semoga jodoh korang berpanjangan sampai ke akhir hayat.. (^_^)

    ReplyDelete
  7. Hepi Anniversary :) semoga berbahagian hingga ke syurga..di kurniakan anak-anak yang soleh dan solehah...Amin...

    ReplyDelete
  8. lamanyer jijah..sweet couple 4ever ni!

    semoga cinta hingga syurga jijah..;)

    ReplyDelete
  9. wah,lagi lama jijah bercinta dengan asben ek dr kita..kami baru je 6thn..memang salute org yg bertahan lama2 ni,hehe...insyaAllah,xlama lagi datanglah buah cinta korang tu,sabar n doa2 banyak2 ok..;)

    ReplyDelete
  10. amboi jijah time sekolah dah pandai bercinta ye ( gurau je)

    alhamdulillah dah 10 tahun.. lama tu harapn berkekalan hendaknya ye

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah jijah...mmg tahap kesabaran kena tinggi berjauhan ni...eh tak berubah muka dua2.cuma versi budak2 n dan matured je...:)

    ReplyDelete
  12. selamat ulangtahun yang ke 10 buat jijah dan suami :)

    ReplyDelete
  13. 10 tahun ye.. alhamdulillah.. pnjang jodoh jijah.. sampai ke jinjang plamin akhirnya :-)

    ReplyDelete
  14. wah, dha 10 tahun (: tu namanya memang ada jodoh sampailah hari perkahwinan. congrattt ! moga berkekalan dan bahagia selama-lamanya.

    ReplyDelete
  15. InsyaAllah jijah hubungan jijah dengan Shafiq akan berkekalan hingga ke akhir hayat.. ramai yg mendoakan jijah.. :)

    ReplyDelete
  16. wahhhhhhhhhhhhhhh!!! 10tahun .. sejak sekolah f1 lg ?? lame tuuuu ... kecik lg k.jijah dgn hubby ... hehe .. comel ...

    ReplyDelete
  17. hihihi...entry layan perasaan jap. ^__^ smoga kebahagiaan dan keberkatan Allah itu menjadi milik kalian berdua k..smga makin murah rezekinya lg2x dpt baby utk kamu ye jijah..nnt blh bt tman :) nsihat tu ayut pgg..bersabar! ^__^

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah..semoga berkekalan hingga ke syurga

    ReplyDelete
  19. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  20. ne gmbr da berlipat2 n...dulu2 simpan dlm purse ke?hahah XD

    ReplyDelete
  21. ala, sweetnya gamabr zaman sek menengah.. cute miut la

    ReplyDelete
  22. happy annivesary dear... semoga mendapat cahaya mata yg soleh+solehan amin!

    ReplyDelete
  23. comelnya...moga kekal hingga syurga dan cepat dapatkan baby sulung ya? imantizz tak ada gambar macam tu..huhuhu

    ReplyDelete
  24. amin moga bahagia sampai ke jannah :)

    ReplyDelete
  25. tahniah..semoga bahagia selalu.:)

    ReplyDelete
  26. tahniah..semoga bahagia selalu.:)

    ReplyDelete
  27. sweetnya kisah percintaan jijah. semoga jodoh berpanjangan. Ameen. :)

    ReplyDelete
  28. lamenye jijah..berkat kesbaran kan jijah.linda doakn hubungan korang kekal ke akhir hayat..;)

    ReplyDelete
  29. SEMOGE BERKEKALAN SMPAI BILA2 ERK KAK .. AMIN

    ReplyDelete
  30. peghhh! lame gile kowang berkawan, becinta, n akhirnya disatukan... really solute u dear! moga bahagia sampai bila2...Amin...

    ReplyDelete
  31. lame gak kan jijah bercinta dgn suami

    ReplyDelete
  32. wah.. dh 10 thn ye...
    moge kekal hgga ke akhir hayat ye jijah dear.. ^_^

    ReplyDelete
  33. oh lamanya bercinta... kalhkan akak lagi.. tahniah...akhirnya kejinjang pelamin

    ReplyDelete
  34. whoa! lama giler uols bercinta ek. solute ah. amatttt lah jarang org yg bercinta dari zaman persekolahan akan membawa ke jinjang pelamin taw. so akak sgt solute dgn cinta uols, dik!

    congrats dan thumbs up :)

    ReplyDelete
  35. <--- bangga dgn jiejah!!

    ReplyDelete
  36. Alhamdulilah... syukur pada Allah... terima kasih semua yg mendoakan :)

    ReplyDelete
  37. moga terus kekal bahagia hendaknya.aminnn

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!