10 Tahun Usia Percintaan Kami

4:00:00 PM 40 Comments A+ a-



6 november 2012
10 Tahun bersamaan Satu Abad!
Alhamdulilah...  Hari ni genap sudah 10 tahun kami menyulam kasih..Tq Allah!

10 tahun jangka masa yang panjang bagi pasangan bercinta. 
dengan tempoh ini kami sudah banyak berkongsi segala pahit manis dalam kehidupan seharian.
siapa sangka bermula dari persahabatan semasa di tingkatan satu akhirnya menimbulkan rasa cinta di hati kami..

kami tak seperti pasangan kekasih yang lain! 
kami jauh.. sehingga lah kami sudah berkahwin pun kami tetap berjauhan..
tapi cinta kami tak pernah hilang!

10 tahun percintaan ini, susah senang kami hadapi bersama.
jika ditanya bagaimana hidup sebagai seorang kekasih dan isteri kepada seorang yang bergelar tentera laut, 
yang mana sentiasa perlu berjauhan dan perlu hidup seorang diri jawapannya hanya satu..
iaitu..

BERSABAR!!

dengan kesabaran masing masing perlukan kepercayaan dan pengorbanan! jika tidak bila bila masa hubungan akan tertewas di tengah jalan! *mintak simpang!*


06.11.2002 :)


kepada anda yang membaca,

korang doakan kebahagiaan milik kami selamanya ya? 
jika ada rezeki cepat pula kami beranak pinak.. InsyaAllah :)

Happy 10th Anniversary To Us!


baca lagi



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

40 insan comel komen

Write insan comel komen
Huda
AUTHOR
11/06/2012 8:46 AM delete

wah lama dah bercinta ye..moga hubungan terus kekal abadi..

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
11/06/2012 8:56 AM delete

AMIN.....BESTNYE JIJAH AND HUBBY..MOGA KEKAL SAMPAI SYURGA DEAR... :)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
11/06/2012 8:59 AM delete

wah lama dh yea...semoga berkekalan dan dikurniakan cahaya mata..amin

Reply
avatar
nur anis
AUTHOR
11/06/2012 9:01 AM delete

tahniah..happy 10th anniversary..:)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
11/06/2012 9:20 AM delete

amin! doakan semua yang baik2 untuk kak jijah dan husband.. hehe..

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
11/06/2012 9:22 AM delete

happy anniversary yang ke 10 tahun... semoga jodoh korang berpanjangan sampai ke akhir hayat.. (^_^)

Reply
avatar
Nieyl
AUTHOR
11/06/2012 9:30 AM delete

Hepi Anniversary :) semoga berbahagian hingga ke syurga..di kurniakan anak-anak yang soleh dan solehah...Amin...

Reply
avatar
11/06/2012 9:38 AM delete

lamanyer jijah..sweet couple 4ever ni!

semoga cinta hingga syurga jijah..;)

Reply
avatar
11/06/2012 10:08 AM delete

tahniah syg..lama dah tu..

Reply
avatar
nasha
AUTHOR
11/06/2012 10:12 AM delete

wah,lagi lama jijah bercinta dengan asben ek dr kita..kami baru je 6thn..memang salute org yg bertahan lama2 ni,hehe...insyaAllah,xlama lagi datanglah buah cinta korang tu,sabar n doa2 banyak2 ok..;)

Reply
avatar
syiela
AUTHOR
11/06/2012 11:11 AM delete

amboi jijah time sekolah dah pandai bercinta ye ( gurau je)

alhamdulillah dah 10 tahun.. lama tu harapn berkekalan hendaknya ye

Reply
avatar
11/06/2012 11:20 AM delete

alhamdulillah jijah...mmg tahap kesabaran kena tinggi berjauhan ni...eh tak berubah muka dua2.cuma versi budak2 n dan matured je...:)

Reply
avatar
Miza Yusof
AUTHOR
11/06/2012 11:59 AM delete

selamat ulangtahun yang ke 10 buat jijah dan suami :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
11/06/2012 1:01 PM delete

10 tahun ye.. alhamdulillah.. pnjang jodoh jijah.. sampai ke jinjang plamin akhirnya :-)

Reply
avatar
steffany daph
AUTHOR
11/06/2012 1:13 PM delete

wah, dha 10 tahun (: tu namanya memang ada jodoh sampailah hari perkahwinan. congrattt ! moga berkekalan dan bahagia selama-lamanya.

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
11/06/2012 1:33 PM delete

InsyaAllah jijah hubungan jijah dengan Shafiq akan berkekalan hingga ke akhir hayat.. ramai yg mendoakan jijah.. :)

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
11/06/2012 2:06 PM delete

semoga kkl hingga syurga=)

Reply
avatar
11/06/2012 2:09 PM delete

wahhhhhhhhhhhhhhh!!! 10tahun .. sejak sekolah f1 lg ?? lame tuuuu ... kecik lg k.jijah dgn hubby ... hehe .. comel ...

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
11/06/2012 2:30 PM delete

hihihi...entry layan perasaan jap. ^__^ smoga kebahagiaan dan keberkatan Allah itu menjadi milik kalian berdua k..smga makin murah rezekinya lg2x dpt baby utk kamu ye jijah..nnt blh bt tman :) nsihat tu ayut pgg..bersabar! ^__^

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
11/06/2012 2:32 PM delete

alhamdulillah..semoga berkekalan hingga ke syurga

Reply
avatar
11/06/2012 3:03 PM delete

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Reply
avatar
11/06/2012 4:20 PM delete

ne gmbr da berlipat2 n...dulu2 simpan dlm purse ke?hahah XD

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
11/06/2012 4:43 PM delete

ala, sweetnya gamabr zaman sek menengah.. cute miut la

Reply
avatar
11/06/2012 6:59 PM delete

happy annivesary dear... semoga mendapat cahaya mata yg soleh+solehan amin!

Reply
avatar
11/06/2012 8:27 PM delete

comelnya...moga kekal hingga syurga dan cepat dapatkan baby sulung ya? imantizz tak ada gambar macam tu..huhuhu

Reply
avatar
Pykaa Pdott
AUTHOR
11/07/2012 12:24 AM delete

amin moga bahagia sampai ke jannah :)

Reply
avatar
hazanis
AUTHOR
11/07/2012 3:20 AM delete

tahniah..semoga bahagia selalu.:)

Reply
avatar
hazanis
AUTHOR
11/07/2012 3:22 AM delete

tahniah..semoga bahagia selalu.:)

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
11/07/2012 6:47 AM delete

sweetnya kisah percintaan jijah. semoga jodoh berpanjangan. Ameen. :)

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
11/07/2012 8:15 AM delete

lamenye jijah..berkat kesbaran kan jijah.linda doakn hubungan korang kekal ke akhir hayat..;)

Reply
avatar
11/07/2012 8:38 AM delete

SEMOGE BERKEKALAN SMPAI BILA2 ERK KAK .. AMIN

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
11/07/2012 12:37 PM delete

peghhh! lame gile kowang berkawan, becinta, n akhirnya disatukan... really solute u dear! moga bahagia sampai bila2...Amin...

Reply
avatar
PinkUmmi
AUTHOR
11/07/2012 2:09 PM delete

lame gak kan jijah bercinta dgn suami

Reply
avatar
11/07/2012 3:44 PM delete

wah.. dh 10 thn ye...
moge kekal hgga ke akhir hayat ye jijah dear.. ^_^

Reply
avatar
Zie
AUTHOR
11/07/2012 5:09 PM delete

oh lamanya bercinta... kalhkan akak lagi.. tahniah...akhirnya kejinjang pelamin

Reply
avatar
Zie Madini
AUTHOR
11/07/2012 8:54 PM delete

whoa! lama giler uols bercinta ek. solute ah. amatttt lah jarang org yg bercinta dari zaman persekolahan akan membawa ke jinjang pelamin taw. so akak sgt solute dgn cinta uols, dik!

congrats dan thumbs up :)

Reply
avatar
shidaR
AUTHOR
11/13/2012 7:10 PM delete

<--- bangga dgn jiejah!!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/14/2012 7:13 PM delete

Alhamdulilah... syukur pada Allah... terima kasih semua yg mendoakan :)

Reply
avatar
11/14/2012 11:47 PM delete

moga terus kekal bahagia hendaknya.aminnn

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/15/2012 1:37 PM delete

@Azhafizah Md Nor Amin ya rob! moga Allah berkati..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!