11.12.13 Ulangtahun Perkahwinan Kedua :)

3:05:00 PM 27 Comments A+ a-


11.12.11-----> 11.12.13



Syukur Alhamdulillah 2 tahun sudah perjalanan Baitul Muslim kami :)
Alhamdulillah masuk ulangtahun kedua ni juga dah 3bulan=91hari usia anak soleh kami..
terima kasih pada semua sahabat yang mendoakan jijah hamil pada entry Ulangtahun Perkahwinan Pertama. masin mulut korang yer ^___^

kehadiran Zulhakimi Zaim anak soleh mama merupakan hadiah yang paling ISTIMEWA dan BERHARGA sepanjang dua tahun mama dan papa menyulam cinta halal..
Moga mama dan papa sabar, kuat dan diberi kemudahan untuk menjaga AMANAH Allah yang sangat bernilai ini... ♥♥♥

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang Kedua sayangku Zulkhairi Syafiq Bin Zulkpli..
Moga Baitul Muslim kita terus berkekalan sampai ke JannahMu Allah Ya Rahman Ya Rahim... 
♡♥♥♡ I love U till Jannah suamiku..




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

27 insan comel komen

Write insan comel komen
Farhain Azmi
AUTHOR
12/11/2013 1:59 AM delete

Alhamdulillah..tahniah jijah. semoga bertambah2 lg anak dan bahagia selamanya dgn en husband :)

Reply
avatar
IMaH
AUTHOR
12/11/2013 8:17 AM delete

Happy 2nd anniversary Jijah & Husband. semoga terus kekal bahagia hingga ke jannah

Reply
avatar
Sayangku Zie
AUTHOR
12/11/2013 8:41 AM delete

betul tu jijah sempurna sesebuah perkahwinan adalah kehadiran sicomel.. merekalah yg mewarnai masam manis hidup kita...

Reply
avatar
BlogTomey143
AUTHOR
12/11/2013 11:14 AM delete

Hye awk...
Happy Anniversary....:P

Reply
avatar
Nur Hamizah
AUTHOR
12/11/2013 11:18 AM delete

Amin ya Allah. moga berkekalan hingga ke syurganya :') weheee mcm nk kahwin je ^_^ ekekeke

Reply
avatar
Nur Hamizah
AUTHOR
12/11/2013 11:18 AM delete

Amin ya Allah. moga berkekalan hingga ke syurganya :') weheee mcm nk kahwin je ^_^ ekekeke

Reply
avatar
Scha Aryana
AUTHOR
12/11/2013 11:44 AM delete

Happy Aniversarry akak ;)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/11/2013 11:56 AM delete

cntik tarikh hari ni kan
selamat ulangtahun dik
ciksu doakan semoga jodoh kalian bahagia till jannah.aamiin

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
12/11/2013 12:05 PM delete

selamat hari ulangtahun,dik..semoga berkekalan hingga ke syurga..

Reply
avatar
Ira
AUTHOR
12/11/2013 2:31 PM delete

happy anniversary :)
semoga kekal bahagia hingga ke syurga..
smga lps ni dpt anak solehah plak :)

Reply
avatar
Mrs Sweet
AUTHOR
12/11/2013 3:44 PM delete

Happy Wedding Anniversary Jijah and Hubby..!!
Besnye 2 tahun dah ade Hakimi yg super tembam tu.. Smoga kekal bahagia hingga ke syurga :-)

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
12/11/2013 3:47 PM delete

Happy Anniversary kak Jijah ;)

Reply
avatar
12/11/2013 4:04 PM delete

slmt hari ulangtahun

Reply
avatar
12/11/2013 5:21 PM delete

Alhamdulillah,kejap je dah 2 tahun kan..hakimi pun dah besar dah..moga berbahagia hingga akhir hayat..aminn

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/11/2013 7:17 PM delete

Amin Amin ya rab!! terima kasih doa kalian.. moga kalian di rahmati Allah selalu..

Reply
avatar
Putri
AUTHOR
12/11/2013 8:38 PM delete

Selamat ulangtahun.perkahwinan
akak doakan jijah sekeluarga bahgia sehingga ke syurga

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
12/11/2013 11:54 PM delete

hepi anniversry jijah..hihi

Reply
avatar
shura shushi
AUTHOR
12/12/2013 12:06 PM delete

Happy Anniversary U
:)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/12/2013 4:19 PM delete

alhamdulillah.. tahniah buat kak jijah dan husband.. semoga berbahagia dan berkekalan hendaknya.. amin! :)

Reply
avatar
mama aryan
AUTHOR
12/13/2013 2:43 PM delete

alhamdulillah..tahniah jijah,moga berbahagia hingga ke syurga ye

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/13/2013 7:36 PM delete

Amin ya robbal alamin...

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/14/2013 12:34 AM delete

Moga kekal bahagia harmoni hingga syurga..amin . .

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/14/2013 4:47 PM delete

@ayut Amin ya robbal alamin..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/19/2013 10:38 PM delete

sori jijah, akak lambat wish...

moga perkahwinan jijah kekal hingga ke jannah

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
12/29/2013 9:59 AM delete

Alhamdulillah... 2tahun... Selamat ulangtahun perkahwinan Jijah... Moga berbahagia bersama keluarag tersayang.....

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/29/2013 10:29 PM delete

@ros_reeza terima kasih kak ros..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!