Misi Mengkayakan Daiso!

12:03:00 PM 18 Comments A+ a-


Balik je Sabah.. misi menkayakan DAISO kat 1BORNEO tu!!
kalau ada kedai RM2 dan Mr DIY kat sabah ni dah lama daku mengkayakan KEDAI RM2 dan Mr DIY pula! kohkohkoh
*ehh ke daku tak tahu kedai rm2 n Mr DIY ni ada kat sabah??*

oh obses sungguh dengan barang2 Daiso semuanya RM5!
kalau masuk Daiso akan belek satu persatu bahagian punya la lama!  muahaha :p


biarpun sekadar rumah sewa.. haruslah di hias kan..
shhhh hias la sangat! hohh


buku,marker tu beli sebab nak masuk keje tak lama lagi... :p


rak pink siap partition lagi... konon nak susun atur losyen, ubat-ubatan..

grr!! daku tak boleh masuk DAISO! rambang mata weii~~ semua nak beli padahal tak penting pongg! gerammmmmm!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

18 insan comel komen

Write insan comel komen
cplud miera
AUTHOR
12/06/2013 11:29 AM delete

daiso kt sabah ek jijah? mmg rambang mata kan? geleng pale cik abang tgk mata isteri terbuntang tengok barang! hoho

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
12/06/2013 11:37 AM delete

wah...dah ada kedai rm5 lak...
husna pun suka masuk kedai yg rm2 tu...

Reply
avatar
ikafantasi
AUTHOR
12/06/2013 12:45 PM delete

sis, sy pon mcm tu..sampai jeling2 hubby tengok bakul penuh..

Reply
avatar
12/06/2013 1:22 PM delete

haha..samelah kita suke kayakan daiso..memang lama lah dok dalam tu belek satu² brg..pantang masuk,mesti beli..hehe..partition tu nak pink jugak ye jijah..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/06/2013 1:46 PM delete

Kt swak ni mcm tkde lg daiso. Huhu.

Reply
avatar
mama aryan
AUTHOR
12/06/2013 2:48 PM delete

akak masuk mr diy,beli mainan utk anak je..hehehe

Reply
avatar
Nurul Faiz
AUTHOR
12/06/2013 4:12 PM delete

CF pon suka shopping kat daiso. hehe.

Reply
avatar
Putri
AUTHOR
12/07/2013 8:00 AM delete

Akak.suka daiso.sebab barang comey2.mr diy pun akak suka jugak.tp kt sabah x ad lg rasanya.biasanya bl toys ank kat sana sebab murah.beli yg mahai pun kena campak jugak

Reply
avatar
S. Faezah
AUTHOR
12/07/2013 3:57 PM delete

sy pon gila daiso gak! rasa semua nak kaut..hihihi

Reply
avatar
Alin Marlini
AUTHOR
12/07/2013 4:03 PM delete

Sy kalau pi mesti beli barang...rambang mata

Reply
avatar
Alin Marlini
AUTHOR
12/07/2013 4:03 PM delete

Sy kalau pi mesti beli barang...rambang mata

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/08/2013 10:34 AM delete

akak tingin nak g daiso tp kat sini takda... byk benda nak beli ni.. sbb byk duk baca entry org g beli brg kat daiso.. ahhahha

Reply
avatar
Nur Hamizah
AUTHOR
12/09/2013 4:02 PM delete

Wahh borong la kak zizah ye ^_^

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/09/2013 8:01 PM delete

Haha...standard.perempuan dgn brg comel2x tak blh dipisahkn..ditambah murah.lg la....

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
12/10/2013 12:27 PM delete

rasanya kat kk tu ada kedai RM2.tapi tak taulah ada lagi ke tak.akak dulu pun suka sgt beli brg kat kedai mcm ni..berbaloi..hehe..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/11/2013 12:08 PM delete

Dekat tmpt ciksu ada satu.dlm jusco AU2, setiawangsa

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/11/2013 7:09 PM delete

@IbuNoey cer ingat balik kak... hahaha :p

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!