Si Lesung Pipit Mama!

8:08:00 PM 17 Comments A+ a-


Makin hari makin comel anakanda zulhakimi zaim ni...



makin bulatt, sihat dan semangat anak soleh mama ni,,, geram je tengok telatah dia hari hari..
Alhamdulillah membesar dengan sihat depan mata mama ^__^


dah pandai meniarap.. tidur pun kekadang mengiring dan meniarap.. hobi sekarang suka hisap jari... air liur menyembur2 buat buih..



pemanis wajah! memang betul kata orang kecacatan anggota yang paling cantik ialah lesung pipit! lihatlah betapa dalamnya lesung pipit hakimi.. 
sangat comel okeh..! muahaha :p


moga hakimi membesar jadi anak yang soleh.. dengar kata mama dan papa dan moga berjaya menjadi anak yang bijaksana dunia dan akhirat.. Amin...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
12/30/2013 10:02 AM delete

Amin... geramnya tengok lesung pipit dia. Nak cop buat menantu lar~ hihihi

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/30/2013 12:57 PM delete

alolo. ciksu suka bby ada lesung pipit..
itulah kelebihan lesung pipit .
alhamdulillah.
ada petua ke kalau nak anak ada lesung pipit ni ?

Reply
avatar
Nur Fajariah
AUTHOR
12/30/2013 1:45 PM delete

betol betol..lesung pipit tu org kata slh satu kecacatan...tpi yg tu yang comel =)

semoga hakimi sihat membesar =)

Reply
avatar
12/30/2013 2:38 PM delete

sape tak geram tengok bby sendiri kan? rasa nak geget2, hheee

Reply
avatar
12/30/2013 3:42 PM delete

aminn..comel dia..makin bambam..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/30/2013 4:51 PM delete

yeay! boleh lah geng dgn hakimi ni, ada lesung pipit.. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/30/2013 9:03 PM delete

@QasehnyaRania takde petua ciksu.. keturun jijah n suami xde lesung pipit pon.. mgkin jijah suka tengok gambar2 baby masa mengandung dulu

Reply
avatar
Putri
AUTHOR
12/30/2013 10:16 PM delete

comeynya haqimi..
geramm tengok pipi

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
12/30/2013 11:58 PM delete

lah haiiii.. melting tau auntie tengok lesung pipit tu.. rasa nak gigit.. hehehe..

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
12/31/2013 2:52 AM delete

omei sgttttt.hehe
ade lesung pipi ikut sapele ni.hehhee

Reply
avatar
asha k
AUTHOR
12/31/2013 4:04 AM delete

masha Allah.. pipi tembam pastu ada lesung pipit.. anak memang penyejuk mata.. alhamdulillah..

Reply
avatar
1/04/2014 1:04 AM delete

makin membulat dah anak bujang jijah ni ha..lesung pipit pemanis tu..comel

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
1/05/2014 10:52 PM delete

comel betoi hakimi ni.. kak ina duk berkenan lesung pipit ni mmg manis sape yg ada :)_

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
1/16/2014 8:28 PM delete

Amin...hakimi anak yg baik lg ensem...hihihi

Reply
avatar
sYaFiNaS
AUTHOR
2/03/2014 3:35 PM delete

Salam perkenalan...tomeynya dia...grm tgk...singgah la blog cik nat nnt yea...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!