Majalah Pa&Ma Majalah Kegemaran Sekarang!

9:00:00 AM 19 Comments A+ a-


Kalau dulu sebelum mengandungkan hakimi rajin baca Majalah Mingguan Wanita..
mula jer preggy beli Majalah Pa&Ma pula.. almaklumlah timba ilmu2 preggy masa tu...



pertama kali melalui pengalaman mengandung.. kurang ilmu.. maka majalah Pa&Ma menjadi rujukan untuk dapat banyak informasi mengenai alam keibubapaan ni.. memang banyak membantu jijah mempersiapkan diri dari segi fizikal dan mental dalam mengandung, bersalin mahupun setelah melahirkan..

Terima kasih pada majalah ini kerana banyak ilmu yang di peroleh sepanjang hamil, bersalin dan sekarang menikmati alam ibubapa yang sangat seronok!



*harga majalah ni kat sabah RM11.80 berbanding RM7.50 di semenanjung! huuuu pasrah~~*


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

19 insan comel komen

Write insan comel komen
12/23/2013 9:13 AM delete

suka majalah pa ma gak... sebb ada byk gambar bby kiut.... geram tengok...

Reply
avatar
Qashmere
AUTHOR
12/23/2013 9:18 AM delete

Dulu selalu baca time pregnant....

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
12/23/2013 10:42 AM delete

wahh..da bertukar la ni ya hehe :)

Reply
avatar
imie fatiema
AUTHOR
12/23/2013 11:14 AM delete

banyak membaca tambah ilmu kan, tapi pengalaman kita dlm membesarkan anak adalah ilmu paling berharga =)

Reply
avatar
shura shushi
AUTHOR
12/23/2013 12:17 PM delete

jijah joinlah pertandingan majalah pa&ma yang online punya

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
12/23/2013 12:37 PM delete

hurm... lame tak beli majalah pa & ma.. kene start beli balik nih.. hurm..byk rujuk dgn pengalaman org je...huhuhu..

Reply
avatar
12/23/2013 12:42 PM delete

akak pun suka majalah ni walaupun belum ada rezeki anak lagi. suka baca hehe :) doakan ek. Aamiin !

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/23/2013 1:14 PM delete

stress kan kak kt sabah sarawak.. novel/majalah lagi mahal dari kat semenanjung.. nangis!

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
12/23/2013 2:41 PM delete

walaupun anak anak akak dh besar akak tetap beli majalah pama nih..

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
12/23/2013 11:56 PM delete

byk info boleh dpt kan.. best best..

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
12/24/2013 9:51 PM delete

masa preggy beli 1 je , lps tu xbeli da..mak cik pos je buku2 ttg ibu2 hamil..hehe..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/25/2013 4:17 PM delete

ciksu pulak start langgan majalah pa & ma masa jadik bbysitter dulu. lpas dh x jdi bbysitter. xda la beli.. kadang kadang ciksu belek isu dulu. kalau blom pernah ada dlm simpanan bru ciksu beli. hihik.
tapi skrg dh start beli blk. sbb tergoda tgk cover si kembar

Reply
avatar
Sayangku Zie
AUTHOR
12/26/2013 10:26 AM delete

banyak info yg menarik kat dalam ni...sama macam akak dulu lepas anak kedua dah tak beli dah... ulang balik baca yg lama huhu

Reply
avatar
Cho Zila
AUTHOR
12/26/2013 11:24 AM delete

dulu suka ngat sekranganni dah tak belipun...

Reply
avatar
12/26/2013 11:12 PM delete

Of course lah bertukar majalah selepas bertukar status kan..hehe..banyak info parenting dalam ni.

Reply
avatar
Seri Selaseh
AUTHOR
12/27/2013 11:57 AM delete

mesti dh bnyk ilmu tu... bleh la share2 skit kat sini ilmu keibubapaan tu

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/28/2013 8:19 PM delete

akak pun suka majalah ni.. masa prgnant alisha n lps bersain mmg selalu beli.. tp skrg dh lama xbeli.. hihi

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
12/29/2013 9:47 AM delete

memang banyak ilmu yg boleh kita dapat. banyak juga beza harganya... tapi nak buat macam mana kan....

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!