Keluarga Kecilku Di Kundasang Tengok Gunung Kinabalu

6:18:00 PM 13 Comments A+ a-


Tinggi tinggi gunung kinabalu..



tinggi lagi sayang mama sama kamuu hakimi :)


untung hakimi anak sulung.. kecik-kecik lagi dah naik flight dah merata mama n papa bawa dia pergi jalan-jalan sampai ke sabah tuuu~~

mentang-mentang dah tinggal sabah haruslah bawa si kecik ni pergi jalan-jalan..nanti bila hakimi besar dia boleh tengok gambar yang dia dah pergi kundasang tengok gunung kinabalu.. hahahaha :p

Dulu berdua.. kini bertiga.. Alhamdulillah.. keluarga kecikku :)


kalau nak tengok gunung kinabalu jam 6am macam gambar di atas...
sampai hakimi lena lagi di pangkuan mama :p


sejuk sangat masa ni.. 19darjah celcius!




mama hakimi yang makin cantik! muahaha :p macam tak caya kaoo aku ada anak...kohkohkoh



keluarga bahagia :) sayang keluarga kecilku ini ^___^




hakimi makin pandai bergaya dan posing! i love u hakimi zaim!!



Alhamdulillah..Terima kasih Allah atas peluang ini.. Peliharalah rumahtanggaku dan keluargaku ni sampai ke JannahMu Allah Ya Rahman Ya Rahim! 



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
12/05/2013 8:38 AM delete

seronoknya hakimi kecikⁿ dah naik flight ke sabah ye..lagi seronok sebab family bersama :)

Reply
avatar
Fiqah
AUTHOR
12/05/2013 8:48 AM delete

Kimi makin besar..makin boolat

Reply
avatar
Farhain Azmi
AUTHOR
12/05/2013 10:50 AM delete

teringinnya nak jln2 g kundasang.. macam canti jer.. jijah nampak semakin bahagia lah :)

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
12/05/2013 12:06 PM delete

kimi comel!! bertuah kimi, kecik2 lagi dah pergi jenjalan..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
12/05/2013 3:55 PM delete

cantek kan tmpt ni .. hakimi pun bolat sajo siap ade dimple cantek ...

Reply
avatar
12/05/2013 8:56 PM delete

Assalam, cantik pemandangan nya... anak penyeri rumah tangga...jagalah dengan baik...ramai lagi yang tak dapat zuriat...yang teringin kan zuriat..so yang dah ada jagalah amanah ini dengan baik...

Reply
avatar
farah deena
AUTHOR
12/05/2013 9:35 PM delete

Semoga sis bahagia sentiasa bsama suami dan anak tcintaa :) Aminnnn,

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/06/2013 1:49 PM delete

Nnti boleh minta hakimi bw sy jln2 tgk gunung kinabalu. Hehe

Reply
avatar
mama aryan
AUTHOR
12/06/2013 2:50 PM delete

seronok hakimi dapat jalan2..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/08/2013 10:37 AM delete

jijah, mainkan badan camni.. dah cun... tu pun kalau dapat la jijah.. sbb akak dulu lps kawen pun dpt gak berat ideal.. tapi dah lama2 duk turun balik ke angka 4... adehhhh.. spesis susah nak naik berat camnilah gayanya

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/09/2013 7:46 PM delete

Pecaya lah jijah oiiii.kamu ad anak dh :p hahaha..bjln sakan ye kimi

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/11/2013 12:13 PM delete

Masih slim cntik mama kimi
aamiin

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/11/2013 7:07 PM delete

jijah masih seperti dulu... hehehe :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!