Projek: Bakul Peralatan Bayi

8:00:00 AM 13 Comments A+ a-


Senang kaoo gunakan bakul saja untuk isi segala toiletries dan pampers hakimi..
bakul dari Daiso ni lengkap dengan set mandian, bedak, cotton buds, minyak yuyi, minyak rambut, wipes, ketip kuku, cotton dan tikar getah untuk persediaan bersiap hakimi :)



mudah di bawa dan senang 1 bekas jer..
kang ada pula melilau cari benda tak cukup! geram ai nok~ hahaha :p


nahhh segala keperluan bersiap hakimi lengkap satu bakul!
siapp!!



*korang punya keperluan bersiap anak bagaimana pula?* hikss


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
12/16/2013 9:59 AM delete

lom ade anak lagi..nanti fiza nak deco bakul siap tutup sekali..hihi.senang kan semua ada dlm bakul

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
12/16/2013 10:12 AM delete

senang kan dalam bakul semua nampak.. kalau dalam beg tu mau teraba2 lupa simpan kat poket belah mana.. hehe.. good idea..

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
12/16/2013 11:52 AM delete

Peralatan Irfan pun husna letak dlm 1 bakul...kemas n senang nak cari...xde bersepah..hakimi pakai pet pet gak ke? irfan pun pakai petpet gak..hehe

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/16/2013 12:47 PM delete

mak sy pun guna bakul jugak dulu kak.. senang nak pergi mana2.. terus angkat je bakul tu. tapi kalau bakul tu lupa maka lupa lah semuanya.. haha

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
12/16/2013 2:01 PM delete

Aniq pun ada bakul brg dia..tp besar sikit pd ni.letak lampin sekali..

Reply
avatar
12/17/2013 8:05 AM delete

dah lama takde bakul camni... anak2 akk da besa semuanya....

Reply
avatar
Ayu Zan
AUTHOR
12/17/2013 8:29 AM delete

hijau...nice! ayu sukkaaa daiso..

Reply
avatar
Fizah
AUTHOR
12/17/2013 6:55 PM delete

mudah dibawa kemana-mana..gituuu :))

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/19/2013 10:08 PM delete

macam gini lah senang jijah... lgkap.. xyah kelam kabut cari time nak guna

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/20/2013 11:06 AM delete

snng kan. nmpak terang terang. kalau x jumpa siap le. hihi

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
12/20/2013 4:39 PM delete

mudah n senang nak bawak..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
12/29/2013 9:53 AM delete

yup. guna bakul macam ni lagi mudah.. akak-akak Ros pun guna bakul je.. hihi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!