Wajah-wajah Anak Soleh Zulhakimi Zaim :)

9:22:00 AM 20 Comments A+ a-


Tengok aksi-aksi anak soleh sorang ni semuanya mencuit hati... sumpah comel sangat kaoo nakk!!
biar gambar yang menceritakan~~



kecik-kecik dah pandai bergaya anak soleh mama ni :)




hakimi kata I LOVE SABAH!! hahahaha :P

lagi 6 hari hakimi masuk usia 3bulan...
setakat ni hakimi dah pandai sikit-sikit mengiring,
hisap ibu jari sampai berbunyi-bunyi..
manja, pandai sangat merajuk.. lambat bagi susu merajuk.. bila pujuk lama sikit baru dia ok :)
kalau tengok tv lama mata dia tertumpu kat situ,
dia pun dah pandai bersembang... siap tangan & kaki gerak sekali mengiyakan kita cakap.. hahahha... Kalau orang sembang2 dengan dia, baru dia nak sembang.. kalau tak, macam biasalah.... tido je kejenya dan hisap jari... ekekeke :p
kadang kita agah or sembang2 dengan dia.. bukan main lagi, kaki tangan mulut hidung mata, semuanya ber'aksi'.. hihii TAPI comellllllllllllll... (^_^)



like father like son~
hakimi manja dengan papa.. sebab papa rajin bergurau dengan dia ^__^

Percaya atau tidak... Sejak ada anak ni, kehidupan jijah lebih berdisplin dan segalanya memang sudah berubah.... I love my new life now...

Oh anak...! Everything is for you sweet heart.... mama love u till Jannah my 'saham akhirat!!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

20 insan comel komen

Write insan comel komen
Farhain Azmi
AUTHOR
12/04/2013 9:56 AM delete

eee bambamnya pp hakimi.. meh nak pelok cium skit :)

Reply
avatar
Cik Puan Rara
AUTHOR
12/04/2013 10:39 AM delete

ada lesung pipit tu!!! hehehe omei.gera aunty tgk.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/04/2013 1:05 PM delete

@Cik Itah@RRP terima kasih itah~ hehehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/04/2013 1:05 PM delete

@Farhain Azmi hehehe :) aunty mai sabah yer..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/04/2013 1:07 PM delete

@nuyui a.k.a miss YUI yer aunty yui.. makin bam2 kimi :P

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
12/04/2013 1:36 PM delete

comey je...bestkan ada anak...lagi2 bila dia dah pandai sembang n main...tiap2 masa rindu je kat dia

Reply
avatar
12/04/2013 3:15 PM delete

dak kimi memang comel!!!

Reply
avatar
khadijah
AUTHOR
12/04/2013 4:00 PM delete

Alala tembamnya kimi.comel je. Dah ade ank kan confirm kita rs anak kita paling comel hee

Reply
avatar
mama aryan
AUTHOR
12/04/2013 4:09 PM delete

subhanallah..comey nyer dia,bolat tu..geram menengoknyer

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
12/05/2013 12:08 PM delete

bila dah memikirkan pasal si kecik pasti kita pon akan berubah nak buat yg terbaik utk mereka..=)

Reply
avatar
IMaH
AUTHOR
12/05/2013 4:57 PM delete

Baru perasan Hakimi ada lesung pipit. Pipi tu geramnya tengok..meh aunty imah nak pinjam kejap. nak gomol pipi dia. geram!comel sungguh!

Reply
avatar
S. Faezah
AUTHOR
12/07/2013 3:58 PM delete

kimi ada dimple ek? tomeyyyy

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/08/2013 10:38 AM delete

alahaiiiiii kimi sayang... geramnya acik tgk kamu nih... comel sungguh!

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/09/2013 7:44 PM delete

Alahai hakimi ensem...cute ok.nk lesung pipit blh?? Hahaha

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
12/11/2013 12:15 PM delete

Ada lesung pipit lh kimi

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/11/2013 7:05 PM delete

terima kasih semuaa.. haah kimi ada dimple belah kiri ^___^

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!