Bagaimana Terjadinya Lesung Pipit

6:21:00 AM 12 Comments A+ a-




Tak tahu hakimi dapat kedua-dua lesung pipit dari baka sapa.. sebab mama dan papa tak de lesung pipit. hahaha~~ tapi masa mama mengandungkan hakimi mama suka tengok gambar baby yang ada lesung pipit. mungkin dari situ la terlekat lesung pipit ke hakimi ni.. ngeee~~ :P

tapi jika salah satu ibubapa memiliki lesung pipit kemungkinan 25-50% lesung pipit ni di turunkan ke generasi seterusnya.




rupanya lesung pipit ni kecacatan otot zygomaticus pendek yang menyebabkan kulit tertarik dan terbentuklah lekuk pada pipi. lebih-lebih lagi bila seseorang yang ada lesung pipit ni tersenyum atau bercakap. daya tarik dari kulit membuat lesung pipit ini muncul efek dari penarikan kulit tersebut. 

sebab tu lah orang cakap yang ada lesung pipit ni cacat yang menawan. hehehehehe pemanis wajah kononnyaa.. kan hakimi tu tampan..weee~~ puji anak sendiri nampak.. :p







All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Ira
AUTHOR
10/19/2014 7:27 PM delete

Dalam lesung pipit hakimi.. Ensem :)

Reply
avatar
Miz Eija
AUTHOR
10/19/2014 9:54 PM delete

kecacatan yang semua orang nak... tapi xdapat hihi comelnya hakimi :)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
10/20/2014 9:10 AM delete

hihi cacat yang manis..anak2 perempuan MV semua ada lesung pipit

Reply
avatar
10/20/2014 9:25 AM delete

lesung pipit mahal tu jijah..tergoda tengok tau

Reply
avatar
Iza Fiza
AUTHOR
10/20/2014 9:29 AM delete

hehe..tula.penah dgr gak orang ada lesung pipit ni cacat.hehe.

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
10/20/2014 10:09 AM delete

tapi lesung pipit sangat menawan...

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/22/2014 2:42 AM delete

suka nengok sesapa yg ada lesung pipit.geram.

Reply
avatar
eamy milea
AUTHOR
10/22/2014 6:29 AM delete

Kite ada sbelah je tp x dalam sgt.hubby pn ade..tp izz zahraa xde la pulak..huhu..

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
10/29/2014 11:36 AM delete

Adik akak no 3 de lesung pipit sebelah je

Reply
avatar
Sya Mimie
AUTHOR
11/08/2014 11:19 AM delete

Anugerah Allah walaupun dikatakan ianya sebuah kecacatan.. Beruntung sapa ada lesung pipit ni..

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
12/04/2014 11:52 AM delete

Sya dgn adik perempuan ada lesung pipit.. Tp sya punya tersorok hampir kat garis senyum.. So xnmpak sgt. Aniq pun sama. Tp adik tu xde anak dia yg ada lesung pipit mcm ibunya pun..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!