Susahnya Nak Cari Kasut Anak Teruna Ni

8:00:00 AM 17 Comments A+ a-


Dah pandai jalan kena la belikan hakimi sandal/ kasut. tak kan nak pakai kasut pre walker lagi kan.. hehehe

malangnyaa susah betul nak cari kasut untuk kaki debob anak teruna ni.. kaki lebar sangat! 




dapat beli kasut ngam-ngam kaki nya ok la tu.. saiz 23. besar ke tak eh... tapi dia pakai jalan-jalan ok je.. anak sulung kan first time beli kasut anak. mana lah tau.. hahahha~~



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
eMMe
AUTHOR
10/02/2014 8:40 AM delete

smart kasut n sandal kimi.. pandai mama dia pilih... akak tak pandai pilih kasut twin.. hehehe... nnt rekemen akak beli kasut kat mane yg best...

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
10/02/2014 8:42 AM delete

Salam jijah..Fiqa belikan Ammar kasut kain jer dulu..Tapak dia foam. Sebab ringan...Kalau dah lama jalan baru nak beli yang betul..Kalau Ummar pun kaki debab. Mama dia belikan jenama CLarks. Berbaloi la..

Reply
avatar
10/02/2014 8:56 AM delete

asalkan kaki dia selesa...hihi

Reply
avatar
Hana Syed
AUTHOR
10/02/2014 10:24 AM delete

Salam perkenalan.. budak2 ni kaki cepat besar. sat je pakai kasut tu nanti..hihi

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/02/2014 1:51 PM delete

@eMMe yg sandal kat parkson kak.. kasut tu adidas :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/02/2014 1:52 PM delete

@eMMe yg sandal kat parkson kak.. kasut tu adidas :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/02/2014 1:55 PM delete

@Fiqah Feeona so far ok je kasut hakimi.. cuma saiz tu susah tol nak cari

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/02/2014 2:01 PM delete

@nuyui a.k.a miss YUI tu la kan. asalkan selesa pakai.. xjatuh...hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/02/2014 2:01 PM delete

@Hana Syed tu memang pasti la yunk

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
10/02/2014 3:07 PM delete

smartlah kasut Kimi :)

Reply
avatar
10/02/2014 4:54 PM delete

pandai mama dia pilih kasut :)

Reply
avatar
10/02/2014 10:30 PM delete

seronoklah dia dah dapat kaki..comel kasut kimi

Reply
avatar
Kiz MySelf
AUTHOR
10/02/2014 11:09 PM delete

Pengalaman..pakaian budak lelaki susah nak cari..mmg btol

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
10/08/2014 9:45 AM delete

Size 23? Xtau la yek size tu besar ke kecik. Sbb aniq pkai kasut biasa2 je saiz 4..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/14/2014 11:48 PM delete

cisu lg la tak tau.tunggu permata hti dh blh jalan baru tahu

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
10/23/2014 5:35 PM delete

Nampak dmart kimi pakai kasut tuh...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!