Hakimi New Hair

8:00:00 AM 9 Comments A+ a-


Sebelum balik sabah semalam gunting rambut anak soleh ni siap-siap.
kalau tinggal dengan mama kat kk tu memang tak bergunting rambut la jawabnya
sebab...

nak gunting rambut punya la menangis macam kena pukul!!
bukan sakit pun hakimi ni nak menangis bagai.. geram je rasa!!


ehh rekrut askar mana yang sesat ni?? muahaha :p
nampak betul2 bujang dah anak mama sorang ni.. so cute! ngeee~~




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
nurul husna
AUTHOR
10/08/2014 9:10 AM delete

besar dah kimi...irfan pun sama, kalau gunting rambut kemain melalak2...macam kena pukul je...sabo je la hehe

Reply
avatar
safurara
AUTHOR
10/08/2014 9:35 AM delete

biasa lah tu jijah.princess pon sama.hehe

#BW sambil klikklik IKLAN nuffnang!

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
10/08/2014 10:02 AM delete

Gunting rambut dah? Aniq tak gunting 2 lagi.. Hehe.. Banyak dah gigi kimi.. Nampak jelas bila senyum.. :)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
10/08/2014 2:47 PM delete

mmg nampak big boy la gunting rambut cam tu ...

Reply
avatar
10/09/2014 2:48 AM delete

comel je fesyen rambut dia tu..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
10/09/2014 11:37 AM delete

eh eh ikut jejak langkah ayah ni .. hihihi

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
10/10/2014 2:57 PM delete

wahahah askar2 sgt kimi ek... comeyyy

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!