Saturday, January 7, 2012

Hafiz & Adira Putus Cinta!





Hafiz AF7, akhirnya membuka mulut menjelaskan hubungan cintanya dengan Adira AF8 sudah berakhir. Hafiz berkata, hubungan cinta yang dibina hampir setahun itu retak disebabkan isu kontroversi yang membabitkan mereka sebelum ini yang turut mengganggu kerjaya masing-masing. Dan mereka kini menjadi kawan baik.

Hafiz berharap agar tiada lagi kontroversi yang membabitkannya dengan penyanyi jelita itu pada masa akan datang.

Pada pertengahan tahun lalu, Hafiz dikatakan telah bertindak kasar terhadap seorang wanita yang bekerja sebagai pengurus pentas dengan menolaknya sehingga mengakibatkan kecederaan ketika rakaman sebuah program hiburan.

Insiden berkenaan dikatakan berpunca daripada sikap cemburu Hafiz apabila wanita tersebut dipercayai cuba menjalinkan hubungan sejenis dengan Adira.



wah marah betol Hafiz dengan Adira yang menjalankan hubungan sejenis degan wanita tu..


17 comments:

  1. adoi.. gitu plak. mcm2 artis ni. hehe..

    ReplyDelete
  2. perjalanan masih jauh.....xpe, sabar mungkin bukan jodoh

    ReplyDelete
  3. time bercnta xngaku..dh putus bru nk ngaku..artis2..

    ReplyDelete
  4. diaorang mmg bercinta eh?..ketinggalan train betul sis..

    ReplyDelete
  5. @Azzah samalah..tak tahu gak bercinta..tup2..da putus..ekeke :p

    ReplyDelete
  6. xpalah... dorg pun msh muda lg.. :-)

    ReplyDelete
  7. macam macam hal dunia artis ni..

    ReplyDelete
  8. rasanya depa bagitau masa depa bercinta dulu..seabb akak tau..
    putus pun akak tau..
    tahun lepas dah putus..

    ReplyDelete
  9. muda lagi kot.... aiceh.. mcm i dah tua je ckp cm tu kan..heheh

    ReplyDelete
  10. mga dia dapatkan yg bru ye,

    ReplyDelete
  11. time kasih setia datang blog miza..=) minta maaf sgt2 miza jarang blogwalking skang sebab terlalu sibuk ngan exam...i.allah ade masa nnt miza singgah selalu..thanx jijah..=)

    ReplyDelete
  12. macam kes linda n fahrin.dah ptus baru inform.mas tergelak je la time melodi ari tuh.tapi masa tengok af reunion ,nampak dira ngn hafiz nyi,dira mcm xsihat je

    ReplyDelete
  13. cinta monyet letu.. nanti jumpa la tu jodoh yang lain.. ngaku jugak bercinta eh..hehe

    ReplyDelete
  14. HUBUNGAN SEJENIS ? lesbian ek ?

    ReplyDelete
  15. tak prnah tahu pon diorg ni bercinta...hee

    ReplyDelete
  16. biasalah retis.tp adira putih melepak sungguh kan

    jom semak link peserta ;)
    trima kasih ye sudi join GA ciksu ni ;)

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-qr-minigiveaway-kedua.html

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!