Mahal woo Majalah Mingguan Wanita ni....huhuhuhu

1:02:00 PM 23 Comments A+ a-





Bertahun-tahun baca majalah ini...
bila sampai jer Sabah..terkejut jijah bila nak bayar je dia kata tak cukup RM2.30!
haaa??

rupanya baru sedar kat sini harganya berbeza dan menjadi RM5.60 berbanding RM3.30 di semenanjung!
bahaha malu ai nokk dengan penjual tuu...
nampak sangat baru keluar dari semenanjung..kuikuikui

lepas ni tak leh la beli majalah ni tiap-tiap minggu...
mahall woooo~~ huhuhu


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

23 insan comel komen

Write insan comel komen
12/02/2012 1:50 PM delete

sabau jela kan,, hehe http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/biarkan-aku-jatuh-cinta-pada-sesiapa.html?showComment=1354426304122#c3929563389454559307

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
12/02/2012 1:56 PM delete

haha.. sebab tu suka borong kt sini byk2 bnda cmni.. tp nak bawa balik tu lg satu hal.. huhu..

Reply
avatar
shidaR
AUTHOR
12/02/2012 2:29 PM delete

ala req jer dr semanjung hehe.. :)

Reply
avatar
12/02/2012 2:36 PM delete

wahhh .. ad yg murah tp ad yg mahal . mee ase mybe sb syarikat besar karangkraft tu dekat semenanjung. sb tu mahal . mungkin la . haha

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
12/02/2012 3:00 PM delete

harga tu campur kos penghantaran kot. huhu.. mahal kan.

Reply
avatar
deno
AUTHOR
12/02/2012 3:56 PM delete

kat sana mmg mahal.. maybe kos penghantaran... mcm majalah lain jg, kat semenanjung murah... kat sabah sarawak mahal sikit...

Reply
avatar
12/02/2012 4:39 PM delete

wuu kalau akak pn msti xbeli selalu jijah...beza banyak harganya dgn kt semenanjung...

Reply
avatar
12/02/2012 5:25 PM delete

hakhakhak......baru tahu...tu pasal eca jrg beli mjlh,mahal..skrg focus beli buku..sebulan sebuku. :D

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
12/02/2012 6:09 PM delete

mak oi mahalnyaaa

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
12/02/2012 9:24 PM delete

hihihihi...klu ayut pon mne la tau..ne jd mhal kat sne ek?sbb ssh dpt stok ke ap?

Reply
avatar
Izzah Azizah
AUTHOR
12/02/2012 10:23 PM delete

melambung harga ! tapi kalau kat luar semenanjung memang harga mahal sikit kann..

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
12/03/2012 8:17 AM delete

susah jugak eh, harga kat sabah sarawak semua harga lain..lagi mahal sikit..

Reply
avatar
Mrs Lurve
AUTHOR
12/03/2012 8:48 AM delete

mahalnya kat sana,

Reply
avatar
Mimie
AUTHOR
12/03/2012 2:38 PM delete

sabah sarawak memg mhl la baik mjlh ke buku ke

Reply
avatar
syiela
AUTHOR
12/03/2012 2:58 PM delete

lupa ek dah kat sabag sekarang :)

Reply
avatar
Riena Haiqal
AUTHOR
12/03/2012 4:37 PM delete

kalau bab majalah memang agak mahal sikit dari semenanjung... kat labuan pun sama.. mahal sampai tak terbeli hehehehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/03/2012 6:48 PM delete

@ayut sebab kos penghantaran ayut..tu yg mahal..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/03/2012 6:49 PM delete

@Riena Haiqal yelah kak.. memang tak terbeli la pasni..huhu

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
12/04/2012 1:13 PM delete

a'aa kan, akak pun baru tingat yg dkt sana lg mahal..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
12/04/2012 2:36 PM delete

@IntaNBerliaN itulah.. jijah lupa...

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!