Mahal woo Majalah Mingguan Wanita ni....huhuhuhu

by - 1:02:00 PM





Bertahun-tahun baca majalah ini...
bila sampai jer Sabah..terkejut jijah bila nak bayar je dia kata tak cukup RM2.30!
haaa??

rupanya baru sedar kat sini harganya berbeza dan menjadi RM5.60 berbanding RM3.30 di semenanjung!
bahaha malu ai nokk dengan penjual tuu...
nampak sangat baru keluar dari semenanjung..kuikuikui

lepas ni tak leh la beli majalah ni tiap-tiap minggu...
mahall woooo~~ huhuhu


You May Also Like

23 insan comel komen

  1. sabau jela kan,, hehe http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/biarkan-aku-jatuh-cinta-pada-sesiapa.html?showComment=1354426304122#c3929563389454559307

    ReplyDelete
  2. haha.. sebab tu suka borong kt sini byk2 bnda cmni.. tp nak bawa balik tu lg satu hal.. huhu..

    ReplyDelete
  3. ala req jer dr semanjung hehe.. :)

    ReplyDelete
  4. wahhh .. ad yg murah tp ad yg mahal . mee ase mybe sb syarikat besar karangkraft tu dekat semenanjung. sb tu mahal . mungkin la . haha

    ReplyDelete
  5. harga tu campur kos penghantaran kot. huhu.. mahal kan.

    ReplyDelete
  6. kat sana mmg mahal.. maybe kos penghantaran... mcm majalah lain jg, kat semenanjung murah... kat sabah sarawak mahal sikit...

    ReplyDelete
  7. wuu kalau akak pn msti xbeli selalu jijah...beza banyak harganya dgn kt semenanjung...

    ReplyDelete
  8. hakhakhak......baru tahu...tu pasal eca jrg beli mjlh,mahal..skrg focus beli buku..sebulan sebuku. :D

    ReplyDelete
  9. hihihihi...klu ayut pon mne la tau..ne jd mhal kat sne ek?sbb ssh dpt stok ke ap?

    ReplyDelete
  10. melambung harga ! tapi kalau kat luar semenanjung memang harga mahal sikit kann..

    ReplyDelete
  11. susah jugak eh, harga kat sabah sarawak semua harga lain..lagi mahal sikit..

    ReplyDelete
  12. sabah sarawak memg mhl la baik mjlh ke buku ke

    ReplyDelete
  13. lupa ek dah kat sabag sekarang :)

    ReplyDelete
  14. kalau bab majalah memang agak mahal sikit dari semenanjung... kat labuan pun sama.. mahal sampai tak terbeli hehehehe

    ReplyDelete
  15. @ayut sebab kos penghantaran ayut..tu yg mahal..

    ReplyDelete
  16. @Riena Haiqal yelah kak.. memang tak terbeli la pasni..huhu

    ReplyDelete
  17. a'aa kan, akak pun baru tingat yg dkt sana lg mahal..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!