Aleya dan Suami Cerai Talak Satu

11:00:00 AM 11 Comments A+ a-






alahai...penyampai hot FM Sharifah Aleya Syed Zainal Rashid yang dikenali Leya dan suaminya, Muhammad Ashraf Aasimudin dilaporkan sah bercerai talak satu.

Leya dan Ashraf bercerai secara baik dan mendapat persetujuan bersama dalam satu proses tertutup yang dijalankan pada 29 Februari lalu di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari, Shah Alam.

Leya dan Ashraf bernikah pada 8 Disember 2007 dan telah dikurniakan sepasang anak perempuan kembar


sayangnya kan. tak ribut tak taufan bercerai pula. kita doakan yang baik baik buat pasangan ni ^___^

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

11 insan comel komen

Write insan comel komen
3/03/2012 11:02 AM delete

lol....dorang ni pon b'cerai gaq? haish! pelik dgn dunia artis ni

Reply
avatar
YaYaNsMuM
AUTHOR
3/03/2012 11:09 AM delete

Entahlah, tak faham ngan artis ni.rasanya, mcm senang2 je cerai berai

Reply
avatar
..cik gugu..
AUTHOR
3/03/2012 11:58 AM delete

laaa tetiba jek ..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
3/03/2012 12:22 PM delete

ada hikmah disebalik semua tu..tapi kesian kat anak2 kan?

Reply
avatar
3/03/2012 1:11 PM delete

harap mereka kembali bersama.

Reply
avatar
3/03/2012 2:09 PM delete

comel twin bebi tu...bila parents bercerai sian kt anak2

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
3/03/2012 11:43 PM delete

doakan mereka bsama semula sebab anak2 masih pelukn mereka..kn..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/04/2012 12:14 AM delete

sayang dengan si kembar tu kan..tapi nak buat camner mungkin jodoh die takat tu jer..

Reply
avatar
3/04/2012 9:10 AM delete

alahai...tgk b4 dis ok je...

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/04/2012 7:10 PM delete

@Mysara Ab Rahman tu la..dorang pon tak nak heboh2 kan kot masalah rumahtangga mereka..

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/05/2012 11:44 PM delete

cian pada si kembar

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!