Jijah Minta Maaf Blogger Jaja :(

9:00:00 AM 9 Comments A+ a-



masa wedding jijah sabtu lalu. kak jaja sanggup datang dari Johor semata-mata nak jumpa jijah masa wedding tu..tapi seribu kali sayang masa tu jijah tengah outdoor photoshoot. tak dapat nak jumpa kak jaja.


balik dari outdoor dalam jam 6 petang family kata dua kali kak jaja datang nak jumpa tapi tak dapat jumpa. memang jijah terkilan giler. huhuhu jauh tu kak jaja datang dah tu balik hari pula. kalau lah masa tu jijah boleh kejar kak jaja mesti dapat jumpa. 


memang jijah tak sangka kak jaja sanggup datang ke wedding jijah :(  kak jaja! jijah minta maaf. kerana jijah akak susah payah datang. huhuhu tak malangnya tak dapat jumpa. T_T


jijah terkilan. sedih sangat. jijah minta maaf yer kak. jijah akan berusaha jumpa kak jaja suatu hati nanti. terima kasih sangat sangat sudi datang. hadiah kak jaja bagi tu jijah simpan buat kenangan dari akak :(



terima kasih sangat-sangat kak. mesti akak dah tak nak jumpa jijah lagi pasni kan. huhuu


InsyaAllah jika ada jodoh yang panjang pasti kita akan bersua juga. sayang kak jaja ketat ketat. so sad :(




serius kak jaja sungguh cantik,manis dan lembut orangnya. mak jijah cakap ^___^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
azam
AUTHOR
3/06/2012 9:11 AM delete

xpe tu...kak jaja faham tu.....pengantin sibuk sgt...xsempat nak layan semua orang

Reply
avatar
Nyue
AUTHOR
3/06/2012 9:38 AM delete

selamat pengatin baru jijah...
smoga perkekalan & dikurniakan cahaya mata secepat yg mungkin...
amin..

Reply
avatar
BisMi Aishah
AUTHOR
3/06/2012 9:46 AM delete

amin
moge cepat2 dapat baby

mintak tolong klik empat2 iklan nie

http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/FordChallenge
http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/PETMOS10
http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/NikonHero
http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/HuggiesCouples

Reply
avatar
cik kiwi's
AUTHOR
3/06/2012 9:55 AM delete

nanti kiwi kawin, akk dtg tau...hehe

Reply
avatar
3/06/2012 10:02 AM delete

xde jodoh nk jumpa kan..sbr ea..t jumpa lg ye.

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/06/2012 10:04 AM delete

xpe,nnti jijah n hubby g jmpa kak jaja lak.kan..

Reply
avatar
3/06/2012 2:12 PM delete

takde rezeki nak jumpe tu.InsyaAllah lepas ni ade rezeki bolehlah jumpa kak jaja tu..kak jaja faham punye pengantin bz ^_^

Reply
avatar
Ckin Kembaq
AUTHOR
3/06/2012 2:48 PM delete

ada rezeki jumpa lagi naa.. ^_^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/06/2012 7:20 PM delete

insyaAllah..harap2 kak jaja maafkan jijah. huhuhu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!