Lirik Lagu Ramlah Ram- Sesaat kau datang

9:00:00 AM 8 Comments A+ a-


Pertama kali dengar lagu ni memang jatuh cinta. bestt! suatu lagu yang baru dari Ramlah Ram. sangat merdu dek halwa telinga yang mendengar. hehehe memang berkali kali ulang lagu ni. memang terbaik!


lagusesaatkaudatangramlahramdansleeq LIRIK LAGU SESAAT KAU DATANG RAMLAH RAM FEAT SLEEQ|VIDEO|MP3


apa yang jijah dapat baca dalam lagu ni ia mengisahkan ada orang ketiga. lelaki menghancurkan harapan kekasih lama. maka kekasih yang lama terpaksa melepaskan si lelaki untuk dia bahagia dengan kekasih barunya. siapa yang rela kan kekasih bercinta dengan perempuan lain. baik lepaskan je.. huhuhu


liriknya di bawah ni..layaaaaaaaannnn >_<



Sesaat Kau Datang..
Sesaat Kau Hilang
Kemunculan dirimu..
Penuh misteri..

Kau Mendekat
Kau Menjauh.
Kau tinggalkan diriku
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku.

(Alif)
Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together

(Syarif)
I hate to be cold but i got to let you go

Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu.
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina..
Ha.Ha..Ha Ha.Ha..Ha

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa..

Verse 4
(Alif and Syarif)
Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had 
Whats gone

Repeat Chorus:
Sungguh kejamnya dirimu.
Mengkhianati cinta yang ku semat dijiwa..
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina..
Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..Ha..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela..
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa..

Verse 5
Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu...kepadamu





download mp3 lagu ni --> Sesaat kau datang Ramlah Ram

artis baru--> Zain Amri

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
AYuNG
AUTHOR
3/18/2012 9:06 AM delete

best gila lagu nih tahu!
hehe

Reply
avatar
majirashid
AUTHOR
3/18/2012 9:16 AM delete

beto kot...serius best lagu ni..ni pon tgh dngr..hi3

Reply
avatar
3/18/2012 9:21 AM delete

boleh tahan lagu ni :)
Hihi~

Reply
avatar
3/18/2012 9:21 AM delete

boleh tahan lagu ni :)
Hihi~

Reply
avatar
3/18/2012 11:37 AM delete

YM dah dengar lagu ni kat TV ari tu, LIVE.Not bad.Yelah, gandingan yang lama ngan yang baru, mmg baguss!Lagipun Kak Melah, sore dier mmg power.hehe

Reply
avatar
faiz fakhirin
AUTHOR
3/18/2012 11:45 AM delete

naper la melayu asyik wt kisah cintan cintun...haishhhh

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
3/18/2012 1:52 PM delete

kak jaja buat ringtone kot..kikikiki

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/19/2012 9:16 PM delete

adik mas suka sgt lagu ni..sampaikn dia dlm bilik air pun dok jerit jgn tukar masa mas tukar lagu lain..hahahah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!