Wordless Wednesday [11]- Wanita dan Gas

1:00:00 PM 12 Comments A+ a-







lelaki boleh angkat gadis 45kg tapi tak mampu angkat gas 14kg. ape cer?? hehe


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
azam
AUTHOR
3/14/2012 11:03 AM delete

:) hehehe...yeke?

Reply
avatar
3/14/2012 11:06 AM delete

Motivation drives!weeeeee!

Reply
avatar
UyaRayza
AUTHOR
3/14/2012 11:42 AM delete

pompuan cantik memang la mcm senang je hahaha..tong gas tak ade perasaan hahahaha

Reply
avatar
UyaRayza
AUTHOR
3/14/2012 11:42 AM delete

pompuan cantik memang la mcm senang je hahaha..tong gas tak ade perasaan hahahaha

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
3/14/2012 1:43 PM delete

betullllllllllllll :)

Reply
avatar
Ckin Kembaq
AUTHOR
3/14/2012 3:21 PM delete

kita boleh je angkat tong gas..hehe tapi slalu ditegah, sebab bahaya pmpn angkat..kita psing je akak..hehe

Reply
avatar
3/14/2012 6:53 PM delete

hahaha..teruk lah kalau macam tu kan..tak mampu angkat gas..ehehe

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
3/14/2012 10:26 PM delete

adeke mcm tu eh..hehe..tu jenis pure2 jer tuh hehe..

Reply
avatar
3/15/2012 12:57 AM delete

hahaha tong gas tu berat wei..sebab besi..gas nya je ada 14kg. campur tong dah berapa berat pulak kan..pompuan lembut 45kg masih ringan.weee~~

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/15/2012 1:29 AM delete

angka memang beza,tpi 14kg tuh berat dgn gas..kita mna de gas..stkat angin sngal2 ubi je.ahahah

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!