Saturday, January 17, 2015

Home Progress: Progress Januari 2015



Home Progress: Part 1 Booked
Home Progress: Part 6 Minggu ke-14 

*******************************

Dah pindah semenanjung ni senang sikit nak tengok home progress hari-hari..hehehe sekejap je dah 3 bulan lebih rumah ni dalam pembinaan.. tak lama lagi siap la tu kan....



amboi... rumah contoh kat hadapan rumah daku ni dah siap pasang pagar lah...tembok pun dah siap bercat..bestnyaa!!





belakang rumah pun tanah dah di ratakan..dah buat jalan.. langsung takde space tanah lagi..mahu taknya 4 bilik..hahaha :p

cepatlah siap rumah oi.. rumah mak ni dah macam kena langgar garuda dah..hohohoho~~



9 comments:

  1. Bila agaknya siap ni.Jijah? Kalau masuk rumah bagi tau ye. Sya nak serbu..haha..gurau je..:D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sangat tak sabar kak.. nk rasa duk rumah sendiri

      Delete
  3. rasa macam cepat pula diorang ni buat keje kan dear, dah boleh plan hiasan dalaman la jijah.. :)

    ReplyDelete
  4. SROnoknya.. moga dipermudhkn ya.

    ReplyDelete
  5. alahai x sabrnyaciksu pulak yg berdebar hahahha

    ReplyDelete
  6. memang tak sabar tunggu siap kan jijah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!