8 Bulan Sudah Hakimi

4:29:00 PM 9 Comments A+ a-


Hari ni hakimi 8bulan.. anak mama dah besar lah!! Lagi 4bulan hakimi nak setahun.. hehehe

Dua bulan mama cuti sakit kat semenanjung macam2 perkembangan hakimi. Dari meniarap-merangkak-duduk- dan sekarang berdiri pula.

Hakimi pula sekarang pantang mama hilang dari pandangan mata dia mula lah meraung sambil merangkak mencari mama. Kesian yer anak mama ni =_=

Memang sejak dah pandai merangkak dan memaut untuk berdiri ni kemain jauh dia merayau sampai ke dapur. Penat tapi seronok tengok gelagat anak soleh ni. Semuanya mencuit hati mama.

Moga zulhakimizaim ni menjadi anak yang soleh dan baik untuk mama dan papa.. amin..


#sekarang ondaway balik sabah.. doakn perjalanan kami selamat yer..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
Chic Na
AUTHOR
5/10/2014 7:10 PM delete

nak balik sabah dah.. babai hakimi.. semoga selamat perjalanan semua.. :)

Reply
avatar
Scha Nazri
AUTHOR
5/10/2014 9:50 PM delete

Alahaii, comelnya kimi. Gerammm! Semoga selamat sampai kak :)

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
5/11/2014 12:12 AM delete

kejap je dah besar kimi..:)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
5/11/2014 4:04 PM delete

dah sampai sabah la kan :)
selamat menjalani kehidupan harian di sana.
jaga diri, jgn lasak sgt :)
yg pnting makan kena berjaga2..

Reply
avatar
5/12/2014 4:50 PM delete

sekejap je masa berlalu hakimi dah membesar 8bulan..bam bam dah dia :)

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
5/15/2014 11:01 AM delete

Irfan esok dah nak masuk 10 bulan...cepat je diorg ni membesar kan..kdg2 rindu nak cium bau syurga anak..heeee

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/15/2014 9:51 PM delete

mmg seronok bila kita tgk gelagat anak2 ni kan.. walaupun kdg2 rasa penat tp berbaloi.. hihi

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 11:13 AM delete

Alhamdulillah kejap aje hakimi dh 8bln

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/17/2014 5:38 PM delete

alahai...hakimi ni cute jela.tarik pipi tu kang bru tau..hahaha

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!