Cubaan Hakimi Berdiri

5:04:00 PM 13 Comments A+ a-


Hakimi 8bulan cubaan untuk berdiri. sekarang kegemaran dia suka berpaut kat kaki kita dan berdiri. jadi tak boleh la kita nak gerak ke mana-mana. 

kalau kita duduk pon camtu gak. dia berdiri kat badan kita pula. so sweet la kamoo ni hakimi :)


tapi yang bahaya nya dia berdiri kat meja tv. dengan muka tak bersalah lepaskan satu tangan..  kadang-kadang dia pandai lepaskan tangan dua2 belah dalam beberapa saat.. tu membuatkan mama kena perhatikan selalu. takut apa-apa jadi. Nauzubillah min zalik~





kat rumah mak angkat hakimi pun dia nak duduk depan2 tv sambil berdiri.. tahu la tv rumah mama ria tu besar.. suka la tengok gambar dengan jelas. hehehe :p

seronoknya mama tengok perkembangan kamoo depan mata mama nak.. tak pernah mama lepaskan setiap masa tengok perkembangan hakimi. Alhamdulillah hakimi membesar dengan sihatnya...

moga2 hakimi cepat berjalan sebelum 1tahun. tak larat sebenarnya mama nak dukung turun naik tangga ke rumah pengasuh.. Amin.. inshaaAllah kata-kata tu kan satu doa..




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
Tedi
AUTHOR
5/17/2014 8:34 PM delete

alah... comelnya dia.. tapi hati2 ya...

Reply
avatar
khadijah
AUTHOR
5/18/2014 10:42 AM delete

Hakimi pandai merangkak dah ye jija? Zarif dah 7 bulan tak pandai merangkak. Sekatang sebok berdiri la memanjat mama dia ni. Tula tak sabar gak tengok zatif jalan. Seronokkan tgk anak mmbesar depan mata

Reply
avatar
Ain Eddihar
AUTHOR
5/18/2014 12:53 PM delete

Assalamualaikum :) wahh seronoknya :D Alhamdulillah . . . :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/18/2014 7:36 PM delete

@Tedi mama pesan kalau jatuh dia tak kasi berdiri lagik..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/18/2014 7:37 PM delete

@khadijah dah pandai merangkak, duduk dan berdiri lepas tangan sekarang ni..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/18/2014 7:38 PM delete

@Ain Eddihar Alhamdulillah :) seronok.. hehe

Reply
avatar
5/19/2014 3:46 PM delete

kimi kuat ni mesti cepat jalan tu jijah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/19/2014 5:21 PM delete

@Azhafizah Md Nor inshaaAllah cpt la jln... hihi

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/20/2014 8:59 AM delete

Tu dia...dh mnunjukkn skill utk bdri :) insya Allah..kimi boleh.haha

Reply
avatar
Izzati Amira
AUTHOR
5/21/2014 11:52 AM delete

alalalalaaaa.. comelnyaaaa. suka tgok beby lelaki.. ase nak gomol..hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!