Sepetang Pada Hujung Minggu

8:00:00 AM 13 Comments A+ a-



Weekand baru baru ni daku balik kampung kat tangkak johor (Kg belah mak). Selalu balik kampung tak pernah pergi hutan lipur air terjun gunung ledang tu. Tapi sebab pergi dengan abang memang wajib singgah sebab anakanak abang suka mandi air terjun.


So buat pertama kali zulhakimizaim mandi air terjun.. Allah! Best betul air gunung.. sejuknyaaa nyaman rasa! Hakimi tak nangis pula tu.. kemain suka berendam..



Macam biasa ramai dayang2 rajin melayan hakimi mandi.. hehehe




Pasni susah la nak mandi air terjun lagi.. dah nak balik sabah sabtu ni.. ekk macam kat sabah takde air terjun pula kan... hehehe


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
Sayangku Zie
AUTHOR
5/05/2014 8:26 AM delete

Mandi Air terjun ye kimi... best lah... yg best sebab ada dayang.. hehehe

Reply
avatar
cik atie
AUTHOR
5/05/2014 10:09 AM delete

seronoknya mandi air terjun... :)

Reply
avatar
nasa mulia
AUTHOR
5/05/2014 10:10 AM delete

kt sbah air terjun dalam sangat nak sampai...manti sungai jer kot dekat sikit.

Reply
avatar
Mar Mansor
AUTHOR
5/05/2014 10:25 AM delete

dah lama tak dapat berendam dalam air terjun..huhu..
dugaan org yang PJJ ni..aduhai..

Reply
avatar
- AZIE -
AUTHOR
5/05/2014 11:28 AM delete

bestnya kimi dh mandi air terjun..

Reply
avatar
husna zahidi
AUTHOR
5/05/2014 1:52 PM delete

wahhh..syoknya kimi mandi air terjun.. konfem berendam tak nak naik ni kalau boleh..hahaha..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/05/2014 4:10 PM delete

air terjun kat ranau tu besh ... sejuk ade panas puna de ... hehehhe

Reply
avatar
Aisya A.
AUTHOR
5/05/2014 9:36 PM delete

lamanya tak jenguk kak jijah dan hakimi kat sini.. eee, makin comel makin bijak anak kak jijah ni. hehe

Reply
avatar
5/06/2014 9:48 AM delete

amboi kimi mandi air terjun dah dia..seronoklah tu main air ye...xsejuk ke tu?

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
5/06/2014 11:31 AM delete

Mandi lama2 pas tu grrrrrr...sejuk...

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
5/08/2014 2:28 PM delete

relax aje muka hakimi..
suka lettew ye :)

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
5/09/2014 2:28 AM delete

amboi kimi kemain dia..hehee..xsejuk ke dia jiejah?

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 10:47 AM delete

Seronok hakimi mandi air terjun ye

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!