Cepat Tumbuh Gigi Atau Lambat Berjalan

12:14:00 PM 13 Comments A+ a-


Orang tua-tua cakap kalau anak tumbuh gigi cepat dia akan lambat jalan.. begitu la sebaliknya..
tapi ada juga anak lambat berjalan.. lambat tumbuh gigi tapi bila bercakap kemain petah dan cepat pick up..

Anak-anak kawan daku 6bulan dah tumbuh gigi... 
hakimi 8bulan masih tak tumbuh2 gigi lagi.. bayang2 pon tak nampak! ermm
tapi hakimi 8bulan ni suka berpaut kat orang untuk berdiri. kadang2 boleh berdiri tanpa sokongan dalam beberapa saat je.. duduk, merangkak memang laju lah.. orang kata perkembangan hakimi cepat :) dan satu lagi hakimi pon cepat pickup apa yang kita ajar... 




kalau bagi mama, biar hakimi cepat jalan dan cepat bercakap. senang sikit mama sebab mama tak larat nak dukung.. hihihi.. inshaaAllah kata2 itu kan satu doa ^__^

Setiap anak perkembangannya berbeza2 kan.. 
lambat jalan cepat tumbuh gigi atau cepat cakap.. lambat cakap cepat jalan... 
ibu2 setuju tak dengan tajuk ini? kot mane tau korang ada pengalaman dengan anak..
cepat tumbuh gigi atau lambat berjalan..
jom share!


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
5/16/2014 8:52 AM delete

kimi ni aktif..badan dah tegap, cepat la jalannya nanti..mama tak larat nak dukung dah ye

Reply
avatar
5/16/2014 2:19 PM delete

Hakimi encemnya. Alahhh org tua2 mmg ckp gtu. Tp ada yg gigi xtumbuh pon da berlari hii

Reply
avatar
eima
AUTHOR
5/16/2014 2:59 PM delete

Tak kisah mana janji sihat...klu ade gigit cpt berssedia kena gigit haha

Reply
avatar
Hunny Kitty
AUTHOR
5/16/2014 3:06 PM delete

tak kisah mana2 asal sihat...tapi cepat tumbuh gigi cepat gak tanggal gigi...blogwalking 4545

Reply
avatar
nurul husna
AUTHOR
5/16/2014 4:02 PM delete

Irfan 6 bulan dah tumbuh gigi...n now dah ada 4 gigi atas dan 2 gigi bawah...tp x pandai2 berjalan lg...hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/16/2014 6:41 PM delete

@Azhafizah Md Nor harap2 10bulan hakimi dah pandai jalan.. Amin

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/16/2014 6:42 PM delete

@Kyla Pearlisha tu la.. xkesah gg dia lambat tumbuh janji dah pandai berjalan~ hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/16/2014 6:43 PM delete

@eima tu lah.. ada gigi kena gigit jelah..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/16/2014 6:43 PM delete

@Hunny Kitty betul2.. cepat tumbuh gigi cepat juga la rosak kan..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/16/2014 6:44 PM delete

@nurul husna harap2 hakimi pandai berjalan dulu kalau xtumbuh gigi lagi`

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 12:06 PM delete

Xoe xkisahla kan tmbuh gigi dulu ke jln dulu ke..asalkan ank membesar dgn sihat ye jijah

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/17/2014 3:34 PM delete

@Mimi Azirah iya.. janji sihat kan :)

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/17/2014 5:23 PM delete

cane ek..xpastila plak..yg pasti mmg bdk2x perkembangan ye xsama...ada cpat ada lmbt... :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!