Papa Dah Balik Labuan

2:28:00 PM 13 Comments A+ a-


Tadi pagi baru hantar encik suami balik labuan.
ingatkan nak naik feri dari Jeselton KK tu tapi feri pula rosak. sekali dia naik bas ke Menumbok baru ke Labuan..

pepagi dah sarapan kat oldtown. nasi lemak bungkus+air baru rm4.. nyum2.. kenyang~~



Bermula lah kehidupan supermama macam biasa.. jauh dari keluarga.. jauh dari suami..
Moga Allah permudahkan segala urusan jijah lepas ni...
MOga hakimi anak soleh tak banyak ragamnya... Amin...




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
nurul husna
AUTHOR
5/15/2014 3:41 PM delete

comelnya kimi...sama je sepesen mcm irfan hehe

Reply
avatar
PetakBunga
AUTHOR
5/15/2014 3:49 PM delete

kalau kita kat tmpat jijah x tahulah..

rasa payh sgt nk jg luth sorg2.
betul supermom

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
5/15/2014 4:17 PM delete

salam..berjauhan suda..sedih sedih hehe

Reply
avatar
Cik Puan Rara
AUTHOR
5/15/2014 4:41 PM delete

eh tak pasan lak dh tukar rumah.hehehe

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
5/15/2014 6:57 PM delete

semoga berjalan lancar semuanya..

cantik blog baru..

Reply
avatar
adnil linda
AUTHOR
5/15/2014 7:26 PM delete

Xpe...cikJijah kn kuat...we r army wives... :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/15/2014 9:40 PM delete

kimi ni comel sungguh... muka manis cam gugurl.. mesti adik kimi nanti gugurl :-)

Reply
avatar
5/16/2014 8:19 AM delete

semoga jijah jadi supermama yang hebat ye..

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
5/16/2014 10:07 AM delete

Biasanya mak ni kuat semangatkan...:)

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
5/16/2014 2:28 PM delete

anak sowang rileks lagi kalo nak kemana jijah, ni kalo twin nak angkot sensowang mmg tak terdaya, maunya sowang sana sowang sinun...hahahaa..haru biru jadinya...

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
5/17/2014 12:04 PM delete

Beginilah nsib isteri tentera kan

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/17/2014 5:26 PM delete

bermula la utk tunggang terbalik bsama hakimi...yeay...hahaha.moga kuat smgt jijah bsma hakimi ye waktu suami jauh.. :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!